Citat:
Ursprungligen postat av
glownigger
Jag vet ingenting om bögteori, men det kan inte komma som någon nyhet att hjärnan är väldigt formbar? Hjärntvätt fungerar.
Heterosexualiteten är något väldigt centralt för den mänskliga rasens själva överlevnad, så rimligen är den tillräckligt djupt rotad i de flesta av oss för att vara bland det allra svåraste att manipulera bort.
Kanske kan exponering för transporr förvisso få många män att tycka att det där känns lite spännande och sexigt som omväxling (ingen skam i det enligt min mening), men för den skull lär de inte överge den biologiska kvinnan som sitt ideal.
Bara att se sig om i världen: Vi har ju faktiskt haft i alla fall ett halvt decennium nu där transsexuella satts på piedestal, och ett par decennier av riklig tillgång på transporr, utan att för den skull en enda känd man mig veterligen har haft ett seriöst förhållande med en transperson. (Det närmaste man kommer tror jag är att rapparen
Tyga verkar ha haft någon slags hemlig relation med transporrstjärnan Mia Isabella.)
Man kan förresten också titta på män i fängelser, vilka ju hyfsat ofta utvecklar homosexuella relationer med andra män, men så fort de blivit frisläppta tenderar att återgå till strikt heterosexuella relationer.
Vad jag vill ha sagt är alltså att medan sexualiteten i någon mån verkligen är formbar, så har den också som regel en kärna vilken INTE är det. Så nej, transporren kommer aldrig att leda till heterosexualitetens undergång.