2021-04-16, 01:26
Medlem
tempeZZt och Groundstone

Tack!

Precis vad jag letar efter!
Citera
2021-04-16, 21:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
tempeZZt och Groundstone

Tack!

Precis vad jag letar efter!

Tack tillbaka. Är glad att vara till hjälp.

Lycka till med användandet, av vilket slag det än vara må.
Citera
2021-11-15, 09:16
Medlem
Krimkolls avatar
Absolut. Köpte ett jättestort 500-pack för någon månad sedan. Bara att köpa och importera från sajter som säljer det. Använder plastsugrör varje dag, liksom plastkassar jag får gratis på ICA där personalen också skiter i skatten och muppandet och använder gamla hederliga glödlampor gör jag också.

Det där pappers och tygskiten kan mupparna ha för sig själva. Det smakar skit, papper, lossnar, blir skitigt direkt och är vidrigt.
Citera
2021-11-15, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Absolut. Köpte ett jättestort 500-pack för någon månad sedan. Bara att köpa och importera från sajter som säljer det. Använder plastsugrör varje dag, liksom plastkassar jag får gratis på ICA där personalen också skiter i skatten och muppandet och använder gamla hederliga glödlampor gör jag också.

Det där pappers och tygskiten kan mupparna ha för sig själva. Det smakar skit, papper, lossnar, blir skitigt direkt och är vidrigt.

Fråga har du ett eget lager med glödlampor eller hur kommer över gamla modellen? Skarvar du ihop sugrören som man gjorde som liten?
Citera
2021-11-16, 06:51
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Fråga har du ett eget lager med glödlampor eller hur kommer över gamla modellen? Skarvar du ihop sugrören som man gjorde som liten?

Jag har länge haft relativt stora lager med nödvändigheter, absolut
Citera
2021-11-16, 06:59
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll

Funderar också på köpa in plastsugrör ifrån någonstans. Man blir ju galen! På de totalt värdelösa papperssugrören som blir blöta, vidriga och faller isär på en stund… vad är Meningen med dem? 🤣 Kan ju inte vara bra för miljön om man måste använda 3-4 st av dem på en kväll, istället för 1 plastsugrör… Blir så less på Sverige ibland.

Tipsa gärna om bästa sajten du vet. (Blir det förresten massa extrakostnader tull:moms och sånt?).
Citera
2021-11-16, 07:05
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Funderar också på köpa in plastsugrör ifrån någonstans. Man blir ju galen! På de totalt värdelösa papperssugrören som blir blöta, vidriga och faller isär på en stund… vad är Meningen med dem? 🤣 Kan ju inte vara bra för miljön om man måste använda 3-4 st av dem på en kväll, istället för 1 plastsugrör… Blir så less på Sverige ibland.

Tipsa gärna om bästa sajten du vet. (Blir det förresten massa extrakostnader tull:moms och sånt?).

Håller helt med dig. Det är lika värdelöst som allt annat dom förstört för oss. Jag brukar köpa 500-pack på CDON. Sök på det och plastsugrör ihop på google så kommer en rad alternativ upp från många olika företag. Ser direkt ett 500-pack för 96 kronor. Jag köpte för 199 kronor, rödvita polkagrisfärgade som brukade finnas på Donken typ du vet. Jävla bra är dom.

Nej då, det är svenska företag eller som verkar i Sverige som har det eller köper in det.
Citera
2022-06-01, 08:16
Medlem
Är www.sugror.com seriöst och säkert?
Har någon beställt därifrån?
Hur i hela helvetet kan man veta om en nätbutik är säker eller ej när nätbutiken är okänd och har noll recensioner?
Citera
2022-06-01, 08:17
Medlem
Köpte precis 1000st på Dollarstore för 100 Kr (10kr paketet) olika färger
Citera
2022-06-01, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Är www.sugror.com seriöst och säkert?
Har någon beställt därifrån?
Hur i hela helvetet kan man veta om en nätbutik är säker eller ej när nätbutiken är okänd och har noll recensioner?

Hade vågat med Klarna faktura. Betala i te fören du får hem det.
Citera
2022-06-06, 00:01
Har inte sett att det funnits plastsugrör någonstans längre.
Pappersugrör är ju inte lika bra, efter 5 minuter måste man byta ut då sugröret blivit förstörd av drickan.
Citera
2022-06-07, 23:19
Medlem
Idumeas avatar
Nu när EU har infört förbud mot bland annat plastsugrör, hur tror ni att det kommer påverka tillgången? Borde man försöka bunkra eller kommer det vara onödigt ifall det bara är att beställa från utlandet? Kanske inte ens finns plastsugrör i affärerna längre i och för sig, det var ett tag sen jag kollade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in