• 1
  • 2
2006-05-26, 20:25
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Kvinnorna passar naturligtvis på medans det fortfarande är aktuellt med rigor mortis

Jag är ledsen, Truxa, men jag måste tyvärr ta död på dina föreställningar

För det första så är det musklerna som stelnar och sådana är det dåligt med i kuken. För det andra så fortsätter blodet att vara flytande, vilket gör att det rinner till kroppens lägst belägna delar.
Men, även om man får tag på en nydöd man och hänger honom med magen neråt, så finns där inget blodtryck och svällkroppsfunktionen är lika död som övrig vävnad, vilket gör en erektion omöjlig.

Ofta går det historier om att folk minsann sett lik med ståfräs, men det fungerar inte. Även om en man dör med den värsta ståpåle han någonsin haft, så försvinner ståndet i samma takt som blodtrycket. Mäns könsorgan är förvisso en vital del, men när kroppen kämpar för sitt liv, så räknas ett stånd som synnerligen sekundärt.

Kuken på en död man påminner mest om en liten trasa som ligger smetad mot låret. Sexigare än så är det liksom inte.
Citera
2006-05-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
J

Kuken på en död man påminner mest om en liten trasa som ligger smetad mot låret. Sexigare än så är det liksom inte.
Vad sugen jag blev på sex nu
De som gillar döda har säkerligen många skruvar lösa, synd att de gamla mentalsjukhusen slog igen De skulle nog kunnat tagit emot dessa missfoster + ett antal fler.
Citera
2006-05-26, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic2k5
....Och kvinnliga necrofiler, dom lär ju knappast ha det så enkelt.

Rent spontant tänker jag på vakumpump samt slangkopplings packning i lämplig omkretts. Funkar nog utmärkt.
Citera
2006-05-26, 21:55
Medlem
Truxas avatar
Citat:

Jävla glädjedödare!

Jag kollade faktiskt inte kukarna på våra lik, även om dom också säkert skulle ha spritas av, innan det bar iväg till kylrummet. Men du har rätt. Det är svällkroppar.
Men vi kan väl tala lite tyst om det...?
Citera
2006-05-27, 11:18
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jävla glädjedödare!

Förlåt
Citera
2006-05-29, 16:43
Medlem
PsykoMikes avatar
Kvinnor kan använda glasspinnar & eltejp
Citera
2006-05-29, 21:04
Medlem
storytellers avatar
Precis som att bögar inte i första hand har analsex hela dagarna och lesbiska inte kommer någonstans utan en dildo så är det inte alltid penetrativt sex som är prioritet 1 för en nekrofil.
Man kan t.e.x. ligga och mysa eller ha oralsex ().
Just för att det är mindre omständigt och betydligt mer bekvämt. Vi kan inte alltid utgå ifrån att den typ av sex vi föredrar är den "bästa" i alla sammanhang.
Det är i alla fall vad jag läst i en intervju med en nekrofil som jag fick länkat till mig här på Flashback för något år sedan.
Citera
2006-05-29, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic2k5
Dom sätter ju på lik, men hur funkar det? Var får dom tag på liken.

Fråga Stryplekar här på forumet..
Citera
2006-06-04, 23:43
Medlem
arlaharens avatar
Citat:

För det första så är det musklerna som stelnar och sådana är det dåligt med i kuken. För det andra så fortsätter blodet att vara flytande, vilket gör att det rinner till kroppens lägst belägna delar.
Men, även om man får tag på en nydöd man och hänger honom med magen neråt, så finns där inget blodtryck och svällkroppsfunktionen är lika död som övrig vävnad, vilket gör en erektion omöjlig.

Ofta går det historier om att folk minsann sett lik med ståfräs, men det fungerar inte. Även om en man dör med den värsta ståpåle han någonsin haft, så försvinner ståndet i samma takt som blodtrycket. Mäns könsorgan är förvisso en vital del, men när kroppen kämpar för sitt liv, så räknas ett stånd som synnerligen sekundärt.

...och det är just därför jag älskar både denna forumdel och Katarsis!
Nog för att jag visste att rigor mortis orsakas av mjölsyra (vilken rimligtvis bör lysa med sin frånvaro i penis), men någon hade tutat i mig att allt blev stelt och otympligt, inklusive brosk, hud, etc.
Tack och bock, med andra ord!
Citera
2006-06-05, 05:13
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
...och det är just därför jag älskar både denna forumdel och Katarsis!

Nu skrämmer du mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in