Om en halvtimme är det dags. Får vi se ett nytt öråd där det helt plötsligt blir två som åker ut eller var det bara ett engångstillfälle när produktionen ville få bort Mattias?
Hayes aka Hotaren drar alltså till med en skada till för att slippa i hans ögon förnedras och åka ut i örådet.Jäääävligt manligt Heys som vanligt då .🤣
Vinnaren blev utkastad då han var för duktig. Även tvåan Hayes tröttade dom ut så nu är det bara benrangel och matvrak kvar. Linn måste ha gått upp flera kilo sen hon kom till semesterön och får vräka i sig föda. Hennes arsle var jättestort och brett visade det sig när hon stod och läxade upp Jessica angående Högborgen. Lår som den värsta brottare. Att resa på sig är inte Linns grej.
Har du sett före och efterbilder på Linn? Är skillnad och man ser hon gått ner i vikt.
Örådet gick till som jag trodde på vem som skulle ryka, korkat att rösta ut den personen.
Joel åker ut. Förstår inte dem som röstade på Joel kan vara så korkade. Dumt rösta på en som är ett litet hot. Hade varit smartare rösta ut ett starkt hot.
Helt jävla sjukt hur dålig den här säsongen är. Fullständig jävla katastrof. En del av förklaringen är säkert de rekordmånga avbräcken men då får dom väl offra någon i produktionen så det händer något. Har nog aldrig slösat min tid på det här sättet
Uppenbart halvfabricerat. Har han genomgått operation så var det knappast på grund av att han sov på en gräsplätt några nätter.
Kolla här: jag klankar inte ned på någon för att de ger upp. Ingen skam i det. Men det blir bara ett så jävla platt fall när man kommer in för att "krossa alla" och sedan kastar in handduken vid första motgång.
Jag förstår Hayes till 100%. Han har laddat upp och kom in för att slåss. Men kvar i Robinson är bara massa vita, försiktiga, vänliga svenskar, och Hayes har all anledning att bli utröstad först.
Därutöver har han givit upp flertalet gånger under programmet. När han åkte ur Robinson suckade han när de berättade att han skulle till Gränslandet. "Rösta på mig" viskade han, det stackars offret, till Anna.
Så försvara på som ni vill, men Hayes är en mycket svag och ganska patetisk individ. Dessutom noll arbetsmoral. Hade sannolikt aldrig kunnat vinna Robinson.
Tack för en vettig analys. Du summerar utmärkt mina tankar.
Helt jävla sjukt hur dålig den här säsongen är. Fullständig jävla katastrof. En del av förklaringen är säkert de rekordmånga avbräcken men då får dom väl offra någon i produktionen så det händer något. Har nog aldrig slösat min tid på det här sättet
Jag håller inte med dig. Jag tycker den här säsongen är en av de bättre eftersom den fokuserar mycket på det sociala -- och det är vad tävlingen handlar om.
Vinnaren blev utkastad då han var för duktig. Även tvåan Hayes tröttade dom ut så nu är det bara benrangel och matvrak kvar. Linn måste ha gått upp flera kilo sen hon kom till semesterön och får vräka i sig föda. Hennes arsle var jättestort och brett visade det sig när hon stod och läxade upp Jessica angående Högborgen. Lår som den värsta brottare. Att resa på sig är inte Linns grej.
Gäsp! Hur länge ska du hålla på och tjata om Tommie och Hayes? Du låter som en gammal skrapad LP skiva
Senast redigerad av Kellywoman 2022-05-22 kl. 03:23.
Anledning: Felstavat
Örådet gick till som jag trodde på vem som skulle ryka, korkat att rösta ut den personen.
Joel åker ut. Förstår inte dem som röstade på Joel kan vara så korkade. Dumt rösta på en som är ett litet hot. Hade varit smartare rösta ut ett starkt hot.
Linn använder inte immunitetsförstöraren.
herregud! Så jävla korkat att rösta ut en person som är noll hot inför finalveckan
De hade ju världens chans att ta ut Peter, Henrik eller Filip
Linn har ett upplägg som går att spela hem. Hon ska få Hanna och Filip att vara med på att rösta hem Henrik genom att hota dem med att ta någon av dem och företrädesvis Hanna som duellmotståndare om hon röstar ut Joel eller Linn. Va fan Henrik är ett stort hot rent fysiskt och har dessutom kommit in sent och skall ut först enligt principen om så som alltid gällt. Henrik med svart röst är den som ryker. Joel med extra röst klarar sig.