2022-05-16, 22:07
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Pratar du om dig själv eller?

Killen var ironisk. Borde du ha fattat. Hanna är anorektisk. Tror aldrig jag sett en fulare kvinna alltså.
2022-05-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fortsätta vara elak mot honom? öh, hon är ju inte kvar för fan..Tittar vi på samma program??
Hon fortsätter vara elak mot honom utanför robinson. Jag ser på Instagram också.
2022-05-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Killen var ironisk. Borde du ha fattat. Hanna är anorektisk. Tror aldrig jag sett en fulare kvinna alltså.
Vad är det du inte fattar? Sluta titta dig i spegeln.
2022-05-16, 22:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hon fortsätter vara elak mot honom utanför robinson. Jag ser på Instagram också.
Jag förstår Shevin..Snubben är ju den största fjollan som deltagit i Robinson. Att han är kvar beror endast på gnället och att han har den värsta offerkoftan på sig som existerat. Sååå djävla trött på fanskapet och jag bara längtar till att han åker ut..värre än fjanten Mattias faktiskt och det säger allt..
2022-05-16, 22:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Så fort du sätter dig på något går det sönder, inget nytt.
Utvecka gärna vad du menar! Tror inte någon begriper.
2022-05-16, 22:22
Medlem
MuntertMongos avatar
Skandal att TV4 tillåter öppen rasism när alla deltagare ger sig på den mörkhyade i grupp för att få ut honom i slangbelletävlingen! Bedrövligt att se!!
2022-05-16, 22:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Skandal att TV4 tillåter öppen rasism när alla deltagare ger sig på den mörkhyade i grupp för att få ut honom i slangbelletävlingen! Bedrövligt att se!!
Håller med. Dom beter sig fördjävligt åt mot Hayes. Hoppas nu på att dom kritvita idioterna Joel och Linn försvinner i turordning. Sen resten tills hjälten Hayes är kvar på prispallen.
2022-05-16, 22:31
Medlem
Citat:

Ja det är hemskt att se men det värsta är att Hanna inte tar avstånd från den här rasismen.. just ja det är en man inte så noga då.. lika som att hon hävdar på sin insta att omvänd rasism inte kan existera, alltså mot vita män.
2022-05-16, 22:32
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med. Dom beter sig fördjävligt åt mot Hayes. Hoppas nu på att dom kritvita idioterna Joel och Linn försvinner i turordning. Sen resten tills hjälten Hayes är kvar på prispallen.

Får utgå från att han får en fördel i nästa tävling. Inte för att han behöver det, men rätt ska vara rätt. En hemlig immunitet eller liknande.
2022-05-16, 22:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Får utgå från att han får en fördel i nästa tävling. Inte för att han behöver det, men rätt ska vara rätt. En hemlig immunitet eller liknande.
Jag gillar honom som fan. Tycker han verkar vara en rekordelig kille och att han avskydde laget Öst har jag min fulla förståelse för. Radarparet Mattias och Linn var direkt obehagliga och jag klarade inte av någon av dom. Likadant med fjanten Joel och banternskan Hanna. Vidriga typer som tror dom ska vinna genom att sitta på häcken och pakta. Nu ska dom ut och förhoppningsvis Linn next time. Heja Hayes!
2022-05-16, 22:40
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ja det är hemskt att se men det värsta är att Hanna inte tar avstånd från den här rasismen.. just ja det är en man inte så noga då.. lika som att hon hävdar på sin insta att omvänd rasism inte kan existera, alltså mot vita män.

Nu när du säger det är det faktiskt konstigt att hon inte tog ställning mot rasismen som så flagrant syntes i dagens avsnitt, utan faktiskt var en del av det otäcka drevet. Kanske är det så enkelt att det är värre att vara man än att vara rasist i hennes värld.
2022-05-16, 22:50
Medlem
Nu har jag tyvärr inte tillgång till en dator med redigeringsprogram/paint annars hade jag tagit en stillbild på minst 3 tillfällen i dagens avsnitt av Robinson där Desiree är oerhört lik Annie Lööf. Tänkt på det förut också. Såpass att man skulle kunna tro dom är syskon.

Kan någon hjälpa mig?

Kan Desiree heta Annie Lööf i tråden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in