Oavsett om Jallu´s hängteknik, vad sägs om en högoddsare, allt kanske var bara en taktik
eller teater, de visste väl att en ytterligare utmaning skulle komma och därifrån välja en
sämre deltagare som kan skickas hem?
Eller så överskattade han sina kunskaper och sin motståndares armstyrka.
Han sa ju att han var bra på att hänga förra gången, men då fick han ju använda benen, det är stor skillnad mot att hänga i bara armarna.
Ja, klart de inte väljer personer som är vana att överleva i naturen. Men även om man är amatör kan man ju googla och träna lite hemma innan man åker, att man hamnar på en öde ö är ju liksom ingen överraskning när man söker sig till robinson.
Jag håller med. Varför är de där? För att vinna en halv miljon eller synas i TV? Eller är det för att ingen annan utifrån deras familj ska veta att de är med i Robinson? Eller är de bara för lata för att förbereda sig för det som komma skall och lever sitt normala liv fram tills de åker?
Finns det någon ursäkt överhuvudtaget till att inte förbereda sig fysiskt och kunskapsmässigt inför sin medverkan i Robinson?
Senast redigerad av Heymid 2022-03-23 kl. 16:37.
Jag kan inte sova förrän jag vet hur det går för Jani i gränslandet. Jag tycker det är så intressant med människor som Jani. Jag är inte förvånad att han förlorade. Jag tror inte Jani kan vinna i någonting. Om han inte har en otrolig tur. Och motståndaren en jävla otur. Han är en som blir jätteglad över att inte vara sämst. 100personer som tävlar. Jani kommer på 99e plats. Han blir glad. Är han sämst så blir han ledsen.
Så jag väntar till 02.00. Ni kan vara lugna. Jag ska inte spoila något
Bra att Jani lyckades vända det svåra som hänt honom och att han kom att gilla livet igen. Tydligen har han blivit stylad också av det kända Stylingparet som for runt i Sverige en gång i tiden och gjorde en serie om det! För drygt 8 år sedan blev Jani stylad av dem: https://www.youtube.com/watch?v=EeglJaegXdY
Eller så överskattade han sina kunskaper och sin motståndares armstyrka.
Han sa ju att han var bra på att hänga förra gången, men då fick han ju använda benen, det är stor skillnad mot att hänga i bara armarna.
Smått intressant vid nästa utmaning, och ingen hängning, då den inte får väljas igen.
Minns inte vilka de andra var, klossar?, fyll på någon.
Bra att Jani lyckades vända det svåra som hänt honom och att han kom att gilla livet igen. Tydligen har han blivit stylad också av det kända Stylingparet som for runt i Sverige en gång i tiden och gjorde en serie om det! För drygt 8 år sedan blev Jani stylad av dem: https://www.youtube.com/watch?v=EeglJaegXdY
Asså, jag såg inge direkt fel med hans kläder. Jeans, tröja och linne liksom, visste han var inte klädd för jobbintervju eller enligt modet, men kändes som väldigt normala kläder.
Asså, jag såg inge direkt fel med hans kläder. Jeans, tröja och linne liksom, visste han var inte klädd för jobbintervju eller enligt modet, men kändes som väldigt normala kläder.
Säger detsamma - fast dessa Stylister haffade ju första bästa på gatan som tordes Tacka Ja till styling som dessutom var i TV och jag tror nog att väldigt många svenskar Tackade Nej.
Vore ju intressant hur produktionen skulle göra om Jani och Anna (eller vem som helst av de andra) tävlar i t ex Göra upp eld och INGEN får igång någon eld
Vore ju intressant hur produktionen skulle göra om Jani och Anna (eller vem som helst av de andra) tävlar i t ex Göra upp eld och INGEN får igång någon eld
Citat:
Ursprungligen postat av Redeyire
Vad menas med att Christina Nordback (33 år, Stockholm) arbetar som Säljare/Aktietrader?
Någon som vet vad det är? Är hon Säljare till vardags och Aktietrader som hobby eller är hon bara en som servar kunder fär en aktiemäklares räkning?
Tills elden börjar brinna, batteriet i kameran tar väl slut.
Nordback är säkert arbetslös som många är idag eller mellan två jobb. Vilka företag säger ja till att en anställd ska vara borta i drygt 8-10 veckor?