2022-03-23, 01:28
Medlem
LillTurkens avatar
Jag kan inte sova förrän jag vet hur det går för Jani i gränslandet. Jag tycker det är så intressant med människor som Jani. Jag är inte förvånad att han förlorade. Jag tror inte Jani kan vinna i någonting. Om han inte har en otrolig tur. Och motståndaren en jävla otur. Han är en som blir jätteglad över att inte vara sämst. 100personer som tävlar. Jani kommer på 99e plats. Han blir glad. Är han sämst så blir han ledsen.

Så jag väntar till 02.00. Ni kan vara lugna. Jag ska inte spoila något

"Sanningen om hur Robinson Jani vände sitt live till positivitet" https://www.youtube.com/watch?v=iolmDRG1erM
Senast redigerad av LillTurken 2022-03-23 kl. 01:30.
2022-03-23, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Jag kan inte sova förrän jag vet hur det går för Jani i gränslandet. Jag tycker det är så intressant med människor som Jani. Jag är inte förvånad att han förlorade. Jag tror inte Jani kan vinna i någonting. Om han inte har en otrolig tur. Och motståndaren en jävla otur. Han är en som blir jätteglad över att inte vara sämst. 100personer som tävlar. Jani kommer på 99e plats. Han blir glad. Är han sämst så blir han ledsen.

Så jag väntar till 02.00. Ni kan vara lugna. Jag ska inte spoila något

"Sanningen om hur Robinson Jani vände sitt live till positivitet" https://www.youtube.com/watch?v=iolmDRG1erM

Men va i hela? Man hör inte vad han säger, typ turbo-finlandssvensk.
Känner en del finnar, med de pratar inte så där, Jokinens dialekt = märklig.
2022-03-23, 08:29
Medlem
S.O.Stolps avatar
Många som stör sig på Isabella och till och med överväger att sluta följa Robinson. Men grejen är ju att hon är castad just för sin jobbiga stil. Vi ÄLSKAR ju att ha någon att hata. Det är ju det som gör programmet intressant. Robinson handlar inte om överlevnad.

Tänk ett Robinson där alla var exakt som DU. Ett gäng tråkmånsar som samarbetar utan gnäll. Som samlar mat och ved utan att knorra. Som sen sitter tysta och sammanbitna runt lägerelden med armarna i kors utan att säga ett ord till varandra.
2022-03-23, 09:54
Medlem
Ganonitos avatar
Det är uppenbart att gnällkärringen Eva har sökt till helt fel program. Farmen hade nog passat henne bättre.
2022-03-23, 10:23
Medlem
XtraXs avatar
Kvällens avsnitt.

2022-03-23, 10:40
Medlem
Värt att börja följa säsongen? Sevärt eller ej?
2022-03-23, 10:41
Medlem
Varför är det ingen som tar med tändstål eller andra vettiga saker som personlig sak istället för ren dynga som dom flesta har tagit?
2022-03-23, 10:57
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Varför är det ingen som tar med tändstål eller andra vettiga saker som personlig sak istället för ren dynga som dom flesta har tagit?

Av den anledningen att de inte får.
2022-03-23, 10:59
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12

Man får inte ta med väsentliga saker som tändstål/yxa/kniv/metspö osv. Sådant skall det tävlas om.

Om jag inte minns fel får man presentera 3 saker för produktionen som man skulle vilja ta med sig. Därefter bestämmer produktionen vilken sak man tar med sig. (Källa: någon video av Julia Franzen)
2022-03-23, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kvällens avsnitt.

Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Av den anledningen att de inte får.

Apropå "får"
En hel del fårskallar denna säsong

Avsnitten blir bara sämre och sämre, när kommer spänningen.

Senast redigerad av appar 2022-03-23 kl. 11:11.
2022-03-23, 11:46
Medlem
Gränslandet 4

2022-03-23, 13:48
Medlem
Dopys avatar
Jag gillar Jani, han är en karaktär och gör bra underhållning, utan att vara elak eller jobbig, så hoppas inte han åker ut.

Jag stör mig så mycket på Isabella, hon verkar redan köra individuellt spel och inte fatta att de måste spela som ett lag i början, hon är även väldigt intensiv, högljudd och allmänt jobbig.

Eva verkar väldigt gullig, tror dock inte Robinson är riktigt rätt för henne, tycker hon ska prova söka till farmen, tror hon skulle passa perfekt där

Jag gillar lag Nord mest.
Som individ har jag ingen favorit ännu, men gillar Angela, Hayes, Fran och Daniel mest av det lilla man sett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in