Livräddaren är stommen i vår verksamhet. Varje sommar arbetar ca 90 legitimerade havslivräddare
och instruktörer på vår livräddningsstation. 1000-tals arbetstimmar läggs varje sommar utan lön. Allt arbete sker ideellt. Livräddarnas enda lön är mat och husrum, skriver Tylösand http://www.tylosand.net/bevakning/livräddarna-35613447
Kanske är olika upplägg i olika anläggningar/havsstränder?
En hel sommar ideellt o utan lön i cash
Senast redigerad av appar 2022-03-21 kl. 06:55.
Livräddaren är stommen i vår verksamhet. Varje sommar arbetar ca 90 legitimerade havslivräddare
och instruktörer på vår livräddningsstation. 1000-tals arbetstimmar läggs varje sommar utan lön. Allt arbete sker ideellt. Livräddarnas enda lön är mat och husrum, skriver Tylösand http://www.tylosand.net/bevakning/livräddarna-35613447
Kanske är olika upplägg i olika anläggningar/havsstränder?
En hel sommar ideellt o utan lön i cash
Skulle inte bli förvånad om det blir hon som blir räddad i en akut situation av TV-teamet eller annan deltagare
Undrar om inte produktionen gjort en fuling i redigeringen. Jag håller det som osannolikt att deltagarna skulle strunta i att lyssna klart på Anders när han pratade i megafonen. Det mesta han sade är pålagt efteråt till bilderna av deltagarnas vadande/simmande.
Hayes hämnd kommer sluta med att han åker ut först av alla. Dumt att frivilligt ställa upp som första duellant, hade troligtvis valts ändå av de andra men man vet aldrig.
Nu bör Jani välja den tävling där de ska hänga längst och att Hayes som väger 140 kg ska orka längre än 70kg(?) Jani ser jag som ytterst osannolikt.
Tråkigt! Hade velat se mer av honom och den styrka han besitter.
Hayes hämnd kommer sluta med att han åker ut först av alla. Dumt att frivilligt ställa upp som första duellant, hade troligtvis valts ändå av de andra men man vet aldrig.
Nu bör Jani välja den tävling där de ska hänga längst och att Hayes som väger 140 kg ska orka längre än 70kg(?) Jani ser jag som ytterst osannolikt.
Tråkigt! Hade velat se mer av honom och den styrka han besitter.
Gränslandet del 2 > 21 mars
Ja så blir det nog efter de reaktioner man såg i trailern till nästa avsnitt. Han kan fan lika gärna lämna W.O. och spara armarna för jag tror inte att han åker ut så här på en gång. Jag tror priset blir att vinnaren får chansen att ta sig in till huvudtävlingen Robinson eller kanske rent av kommer dit på direkten
Jag förordar att vi skriver typ som jag nu gjort och alltså anger vad spoilern i stora drag avhandlar.
Senast redigerad av kubun 2022-03-21 kl. 09:41.