2022-04-17, 14:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Posta i tråden utan spoilers istället. Ingen här vill läsa om kommande avsnitt.

(FB) Robinson 2022 (Västindien), spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play
Ingen här behöver läsa om kommande avsnitt om dom inte klickar på spoiler. Jag provade en liknande tråd för ett par år sedan men den dog också.
2022-04-17, 17:15
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen här behöver läsa om kommande avsnitt om dom inte klickar på spoiler. Jag provade en liknande tråd för ett par år sedan men den dog också.
Nej, jag vet att ingen behöver läsa spoilers. Men det blir lite fånigt när inlägg efter inlägg bara består av en spoiler.

Särskilt när det finns en tråd. Och den tråden är långt ifrån död. Så det är i all välmening jag rekommenderar den.
2022-04-17, 17:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Tråden det gäller är allt annat än död. Fattar inte varför ni inte använder den när det gäller sånt som inte sänts på tv än.
2022-04-17, 19:11
Medlem
Nej nu postar vi en spoiler bara för det.

2022-04-17, 19:18
Medlem
Hehe fan vad bittra vissa är. Den här tråden är det alltid spoilers i, den andra tråden är fri från jättejobbiga spoilerknappar. Gå dit om det inte passar att folk använder spoilerknapp. Såvitt jag vet får man välja själv vilken tråd man skriver i och vilket inlägg man svarar på så länge man följer reglerna.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-17 kl. 19:58.
2022-04-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tynabort

Jag sade det redan för en vecka sedan. Återvinning deluxe när deltagarna skickas fram och tillbaka mellan Gränslandet och originalspelet.
2022-04-17, 20:33
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hehe fan vad bittra vissa är. Den här tråden är det alltid spoilers i, den andra tråden är fri från jättejobbiga spoilerknappar. Gå dit om det inte passar att folk använder spoilerknapp. Såvitt jag vet får man välja själv vilken tråd man skriver i och vilket inlägg man svarar på så länge man följer reglerna.

Det går bra Cymbal

Vem är favoriten nu då? Svårt för mig att hitta någon jag tycker om.
2022-04-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Det går bra Cymbal

Vem är favoriten nu då? Svårt för mig att hitta någon jag tycker om.

Mattias är min favorit tror jag! Han är ganska rolig i årets säsong. På Fiji hejade jag på honom för att han var en underdog. Trist att du inte har någon du småhejar på.
2022-04-17, 20:42
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Mattias är min favorit tror jag! Han är ganska rolig i årets säsong. På Fiji hejade jag på honom för att han var en underdog. Trist att du inte har någon du småhejar på.

Shevin möjligtvis
2022-04-17, 20:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Shevin möjligtvis
2022-04-17, 20:46
Medlem
Citat:
Shevin möjligtvis

Är det sant? Okej. Är det hennes yttre eller inre som tilltalar dig? hehe Det finns fan inte så många sympatiska den här säsongen, de som hade åkt ut pga sjukdom var med bara en kort tid men där hade man ett par preliminära favoriter till.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-17 kl. 20:53.
2022-04-17, 20:51
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Är det sant? Okej. Är det hennes yttre eller inre som tilltalar dig? hehe

Jag har inget emot hennes yttre men det är ingen som jag skulle kalla för snygg.

Jag gillar väl att så många blir provocerade av Shevin hon har vinnarskalle bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in