2021-04-12, 11:08
  #1
Avslutad
Deadline: 12 april 21.00

TSN trade tracker

TSN trade baitlist
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-12 kl. 11:35.
Citera
2021-04-12, 11:20
  #2
Avslutad
Leafs får Foligno+Noesen
Jackets får 1st+4th och retainar 50% av hans lön
Sharks får 4th för att retaina 25% av hans lön.

Sharks retainar 1,375 M, Jackets 2,75 M. Kvarstående caphit för Leafs är då 1,375 M för Foligno av hans totala 5,5 M. De har nu tillräckligt capspace för när Andersen kommer tillbaka.


Senators får 3rd 2021
Bruins får Mike Reilly

Senators får 7th 2022
Isles får Coburn

Leafs får Rittich
Flames får 3rd 2022+retainar 50% av hans 2,75M.

Bruins får Hall och Lazar
Sabres får 2nd 2021+Anders Bjork OCH retainar 50% av hans 8M kontrakt.

Pens får Carter
Kings får 2 conditional picks + retainar en del av lönen. Oklart.


Kulikov healthy scratch
Ullmark verkar testa FA-markanaden efter säsongen, helt rätt.

- Vad i helvete är det för return för Hall?! Foligno går för 1st+2 st 4th. Savard 1st+2nd+4th. Sabres retainar också 50% av Halls lön?! Noesen räknas inte, en av Sens misslyckade förstarundare. Lazar är ekivalent till en 7th.
- Gött att bli av med Reilly för en 3rd, att man ens fick en pick för Coburn är fint. Nöjd så långt.
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-12 kl. 11:36.
Citera
2021-04-12, 14:27
  #3
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Leafs får Foligno+Noesen
Jackets får 1st+4th och retainar 50% av hans lön
Sharks får 4th för att retaina 25% av hans lön.

Sharks retainar 1,375 M, Jackets 2,75 M. Kvarstående caphit för Leafs är då 1,375 M för Foligno av hans totala 5,5 M. De har nu tillräckligt capspace för när Andersen kommer tillbaka.


Senators får 3rd 2021
Bruins får Mike Reilly

Senators får 7th 2022
Isles får Coburn

Leafs får Rittich
Flames får 3rd 2022+retainar 50% av hans 2,75M.

Bruins får Hall och Lazar
Sabres får 2nd 2021+Anders Bjork OCH retainar 50% av hans 8M kontrakt.

Pens får Carter
Kings får 2 conditional picks + retainar en del av lönen. Oklart.


Kulikov healthy scratch
Ullmark verkar testa FA-markanaden efter säsongen, helt rätt.

- Vad i helvete är det för return för Hall?! Foligno går för 1st+2 st 4th. Savard 1st+2nd+4th. Sabres retainar också 50% av Halls lön?! Noesen räknas inte, en av Sens misslyckade förstarundare. Lazar är ekivalent till en 7th.
- Gött att bli av med Reilly för en 3rd, att man ens fick en pick för Coburn är fint. Nöjd så långt.
Hall har väl helt enkelt inte presterat bättre än att han skulle vara värd ett andra val. Älskar Tampas trade. Fyfan vad bra baksida dem har nu. Hedman som kan göra jobbet över hela isen. Cernak får väl ses som en mer light version av Hedman. Han är också bra. Sen har vi Savard och McDonagh som är 2 shudown backar. Båda två är dåliga offensivt men är sjukt effektiva defensivt och alla Tampas top 4 backar väger runt 100 kg. Sergachev och Foote väger också runt 100 kg. Alla deras backar är fan tunga. Deras vänstersida på backsidan är extremt bra med någon som Sergachev i en tredje line. Boston får värdefullt djup i sitt lag nu med Hall. Kommer bidra med viktig speed. Tror han kan bli riktigt bra och producera så som man förväntar sig. Tycker mitt Edmonton skulle gått efter Glendening. Vi hade kunnat använda oss av honom.
Citera
2021-04-12, 14:50
  #4
Medlem
Får Sharks en 4th av Toronto eller columbus för att retaina lönen? Borde väl vara Toronto väl? Har inte sett den här lösningen tidigare.

Kekke fixar alltså två första rundor till columbus. Det kan inte vara dåligt.

Dålig utdelning för Hall minst sagt. Ok för en 2nd, men att behålla 50% av lönen. Borde det inte varit en första runda för att behålla lönen också. Känns väldigt magert. Men han har inte visat framfötterna direkt på sistone, men nu i Boston får han väl bättre omgivning än vad han någonsin haft. Tänk om han exploderar där!
Citera
2021-04-12, 15:08
  #5
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Får Sharks en 4th av Toronto eller columbus för att retaina lönen? Borde väl vara Toronto väl? Har inte sett den här lösningen tidigare.

Kekke fixar alltså två första rundor till columbus. Det kan inte vara dåligt.

Dålig utdelning för Hall minst sagt. Ok för en 2nd, men att behålla 50% av lönen. Borde det inte varit en första runda för att behålla lönen också. Känns väldigt magert. Men han har inte visat framfötterna direkt på sistone, men nu i Boston får han väl bättre omgivning än vad han någonsin haft. Tänk om han exploderar där!

Leafs får Noesen, Sharks får 4th(av Leafs)+retainar 25% av lönen av Foligno.

Hall sa i intervjun att han ville att Bruins skulle vinna draftlottery under hans år för att det var dit han ville redan då. Jag tror han kommer explodera där.
Citera
2021-04-12, 15:50
  #6
Avslutad
är Flyers buyers eller sellers?
Citera
2021-04-12, 16:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
är Flyers buyers eller sellers?

Torskar man hemma mot Buffalo så......lär inte gå ikapp Boston.

Men vad ska de sälja? Har inte så mycket utgående kontrakt. Elliot i mål kanske?

Har inte superkoll på UFA på målvaktssidan i sommar, men kan någon vara hetare än Ullmark?
Citera
2021-04-12, 16:58
  #8
Avslutad
Kings får Conditinal 3rd 2022 + 4th 2023

- 3rd blir 2nd om Pens når SC-final+Carter spelar hälften av matcherna
- 4th blir 3rd om Carter spelar minst hälften av slutspelsmatcherna.
- Kings retainar 50% av lönen.

Jets placerar Beaulieu LTIR, +1,25 M till cap.

Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Torskar man hemma mot Buffalo så......lär inte gå ikapp Boston.

Men vad ska de sälja? Har inte så mycket utgående kontrakt. Elliot i mål kanske?

Har inte superkoll på UFA på målvaktssidan i sommar, men kan någon vara hetare än Ullmark?

De pratar lite om Flyers nu, man menar på att möjliga spelare är Gustafsson och Laughton. Nolan och Konecny nämns också men mindre sannolikt.
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-12 kl. 17:21.
Citera
2021-04-12, 17:05
  #9
Avslutad
Sa nyss Hall att han kommer köra till Boston idag och tänker spela mot Sabres imorgon?

En del snack om att Janmark kommer trejdas idag.

Löst rykte om att man vill ha 1st för Manson/Rakell.
Iafallo har ännu inte kommit överens med Kings, kan vara en trejd på gång.
Snack om att Jets och Bruins ska vara intresserade av Zadorov.
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-12 kl. 17:16.
Citera
2021-04-12, 18:06
  #10
Avslutad
- Sens plockar Mete från Waivers.
- Stars plockar Vatanen från Waivers. Visste inte ens att han var waivad. Sekera skadade sig igår efter att ha blockat ett hårt skott.

Oilers får Kulikov. Devils får Cond. 4th 2022. Blir 3rd om OIlers vinner en playoffrunda.

Hawks får Gaudette, Nucks får Highmore.
Tampa får Claesson, Sharks får Chrona.
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-04-12 kl. 19:06.
Citera
2021-04-12, 18:20
  #11
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
- Sens plockar Mete från Waivers.
- Stars plockar Vatanen från Waivers. Visste inte ens att han var waivad. Sekera skadade sig igår efter att ha blockat ett hårt skott.

Oilers får Kulikov. Devils får Cond. pick 2022. Ej officielt än.

Hawks får Gaudette, Nucks får Highmore.
Fan, gillar Mete skarpt och vad ska KK göra nu när bästa kompisen är borta?

Slit honom med hälsan.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2021-04-12, 19:03
  #12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Fan, gillar Mete skarpt och vad ska KK göra nu när bästa kompisen är borta?

Slit honom med hälsan.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

5th för Reilly, skeppar honom till Bruins för 3rd och plockar upp Mete. FInt av Dorion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in