2021-04-10, 21:27
Medlem
Citat:
P-vakten, en man i 25-årsåldern, hade då blivit slagen och bestulen på handdatorn, men skadades inte så allvarligt att han var i behov av sjukhusvård.
Gärningsmannen lämnade platsen i en bil och söks av polisen. En anmälan om rån har upprättats.

Skedde på Carl Flormansgatan, bulltofta.

https://www.sydsvenskan.se/2021-04-1...n-pa-handdator
Citera
2021-04-10, 21:31
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Ingenting chockar mig längre i detta land. Allra minst Malmö. Nu gillar jag förviso inte p-vakter men någon jävla måtta får det va
Citera
2021-04-10, 22:17
Medlem
P-vakter trakasserar bilister och bötfäller dem med maffiametoder. Jag har inga som helst sympatier för dem. Betraktar dem i princip som kriminella.
Citera
2021-04-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
P-vakter trakasserar bilister och bötfäller dem med maffiametoder. Jag har inga som helst sympatier för dem. Betraktar dem i princip som kriminella.

Vad menar du med maffiametoder?
Själv tycker jag att de flesta bara gör sitt jobb och bara för att man gör det så är det ingen anledning till att bli misshandlad.
Citera
2021-04-11, 00:56
Medlem
Citat:
idiot
Citera
2021-04-11, 01:01
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Carl Flormansgatan
Bor där några svenskar förutom de i pensionärshuset?
Citera
2021-04-11, 06:11
Medlem
Citat:
Haha snälla åk och lämna tillbaka handdatorn nu
Citera
2021-04-11, 18:47
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Det är ju inte deras fel att du inte kan läsa skyltar eller förstår hur man ska parkera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in