2021-04-10, 09:25
Medlem
BIB3ls avatar
Jag tänkte skapa en smurf, men fattar inte hur jag ska göra det. Hittar inget som leder mig rätt.

Någon här som kan leda en på rätt väg?
Citera
2021-04-10, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Jag tänkte skapa en smurf, men fattar inte hur jag ska göra det. Hittar inget som leder mig rätt.

Någon här som kan leda en på rätt väg?
Nej, det ska väl gå att skapa ett nytt konto. Jag ser inte varför forumet skulle stänga av möjligheten för nyregistreringar.
Citera
2021-04-10, 09:28
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Nej, det ska väl gå att skapa ett nytt konto. Jag ser inte varför forumet skulle stänga av möjligheten för nyregistreringar.
Hur gör man då? Finner ingen ”knapp” som ”bli medlem” att trycka på eller så.
Citera
2021-04-10, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Hur gör man då? Finner ingen ”knapp” att trycka på eller så.
Du måste logga ut från din befintliga användare. Sedan lär det finnas nån länk som heter ”Bli medlem” eller ”Registrera konto” eller liknande.

Prova det.
Citera
2021-04-10, 09:31
Medlem
Klicka på logga in och istället för att trycka på den svartamarkerade ytan ”logga in” finns det en liten text där under där det står registrering.
Citera
2021-04-10, 10:24
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manomancebro
Klicka på logga in och istället för att trycka på den svartamarkerade ytan ”logga in” finns det en liten text där under där det står registrering.
Tackar! Det var inte lätthittat, så jag uppskattar vägledningen.
Citera
2021-04-10, 12:31
Medlem
Alezandaars avatar
Du ska bryta mot reglerna alltså?
Citera
2021-04-10, 12:35
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezandaar
Man får ha flera inlogg. Vad du inte får är att använda dom för att stärka din sak genom att låta dina alias debattera i en och samma tråd. Men ha olika namn på olika delar av forumet är helt ok enligt reglerna.
Citera
2021-04-10, 13:46
Medlem
Narutoshippchops avatar
Jag blev avstängd i över 1 månad när jag skapade 1 ny användare. Enligt flashback får man bara ha 1 användare tils dagen du dör. Annars hotar de med permanent avstängning från flashback.
Ja, detta hände mig!
Citera
2021-04-10, 14:30
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezandaar

Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop
Jag blev avstängd i över 1 månad när jag skapade 1 ny användare. Enligt flashback får man bara ha 1 användare tils dagen du dör. Annars hotar de med permanent avstängning från flashback.
Ja, detta hände mig!

Dumt struntprat. Alla får hur många olika konton dom vill. man får dock inte missbruka användandet av multipla konton. Läs reglerna, särskilt 1.07; https://www.flashback.org/regler
Citera
2021-04-10, 14:34
Medlem
101.s avatar
Citat:
Ja, detta hände mig!

Du får ha alternativa konton, det kommer dock med vissa förbehåll som återges under 1.07. Alternativa konton.

Har flera övergivna konton, ett "(old)", vissa som av nödvändighet "återuppstått" när man behövt svara en trådbump... aldrig varit ett problem.
Citera
2021-04-10, 14:43
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ja, detta hände mig!
Nej, så gick det inte till. Det är du som har missuppfattat saker och ting. Eller så ljuger du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in