2021-04-09, 17:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Hahah om du insinuerar att det skulle röra sig om Dousa så vore det årtiondets (som förvisso är ungt) scoop. Oliver känns ju mer rimligt. Men det lär ju vara någon okänd. OM TS ens vet att de har någon typ av förhållande. Känns hittills som att det skulle kunna röra sig om anklagelser som vilar på ostadig grund.
Instämmer. Benjamin är utesluten och det trodde jag inte heller. Men man vet aldrig i dessa tider då den ena efter den andra verkar ha böjelser.
Citera
2021-04-09, 17:10
Medlem
Riddarhusets avatar
Spelar absolut ingen roll om det är ett ensamkommande barn eller om det är av samma kön eller är prytt av skägg.
Är barnet verkligen ett barn dock, under 15 år, är det ju förbjudet av detta skäl, men dessa barn brukar ju vara äldre sägs det och alla har ju hunnit växa sedan de anlände, de flesta till att bli vuxna också, +18
Är den ensamkommande över 15 år men i beroendeställning till 28-åringen, som utnyttjas, är det olagligt. Detta hände ju på ett boende där, om jag inte missminner mig, kvinnan blev påkommen och dömd(?) Och även olagligt om det tas betalt naturligtvis.
Osmakligt? Tja det är väl inget man skall moralisera över.
Men det vore nog bra med en granskande reporter som får tag på pojkarna och frågar vad som pågår. Det ligger ju i farans riktning (GW) att ett brott begåtts, men mer fakta krävs så frågan inte tenderar att bli invandringsfientlig, homofobisk eller etnorasistisk. Som i denna tråd. Blä!
Citera
2021-04-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vhy
Vet inte ålder, men en vild gissning 16-20 år
Var bor han?
Citera
2021-04-09, 17:24
Medlem
CyberIngmars avatar
Vi har att göra med möjlig pedofil med makt och barn i beroendeställning. Häng ut som alla skriver.

Aktivisternas definition är ensamkommande flyktingbarn med fettning på BARN. Då ska det komma fram om politiker utnyttjar barn sexuellt.
Citera
2021-04-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Hahah om du insinuerar att det skulle röra sig om Dousa så vore det årtiondets (som förvisso är ungt) scoop. Oliver känns ju mer rimligt. Men det lär ju vara någon okänd. OM TS ens vet att de har någon typ av förhållande. Känns hittills som att det skulle kunna röra sig om anklagelser som vilar på ostadig grund.
Det jag äcklats över är spring in och ut ur lägenheten, alltså inte bara ett skäggbarn utan flera olika vid olika tillfällen.Ok men äckligt om det nu skulle vara ett förhållande, jag tvivlar på det och därför lämnade jag in tips.
Citera
2021-04-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Vi har att göra med möjlig pedofil med makt och barn i beroendeställning. Häng ut som alla skriver.

Aktivisternas definition är ensamkommande flyktingbarn med fettning på BARN. Då ska det komma fram om politiker utnyttjar barn sexuellt.
Oliv*r Ros*ngr*n
Som sagt det är inget fel enligt mig om man nu är homosexuell. Det är människan bakom, han har en maktposition som enligt mig verkar missbrukas. Visst jag kan ha fel.. Han kanske bedriver någon frivillig privat svenskundervisning eller gör något annat med dom som är gynnsamt för samhället.
Citera
2021-04-09, 17:53
Medlem
Har du något bevis?
Senast redigerad av with3r 2021-04-09 kl. 17:56.
Citera
2021-04-09, 17:55
Medlem
jugbandbluess avatar
https://amp.svt.se/nyheter/lokalt/sm...-statsminister

den jeppen?
Citera
2021-04-09, 17:57
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vhy
Vad skulle ni göra om ni till 100% vet att en politiker har sexuellt umgänge med ensamkommande afghaner. Denna politiker har inte ” kommit ut” ännu..
En äcklig hycklare i mina ögon iallafall.
Jag har fått berättat detta och dessutom iakttagit afghaner springa ut och in ur dennes lägenhet.

Hur kan du veta med 100% att dom ligger? bara för att nån snubbe springer fram och tillbaka betyder inte att dom ligger.
Citera
2021-04-09, 18:04
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hur kan du veta med 100% att dom ligger? bara för att nån snubbe springer fram och tillbaka betyder inte att dom ligger.

Kan givetvis lika gärna vara knarkrelaterat. Men kufiskt vilket som.
Citera
2021-04-09, 18:06
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Kan givetvis lika gärna vara knarkrelaterat. Men kufiskt vilket som.

Exakt, kranen levererar lite kokain eller nått annat spännande.

Nja bättre bevis än så behövs
Citera
2021-04-09, 18:09
Medlem
Skulle inte förvåna mig om det var ol*ver, tillhörde väl de mest rabiata reinfeldtklonerna i muf, pk som fan. Varit tyst från honom det sista efter partiets omsvängning under galgen i migrationsfrågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in