2021-04-08, 10:55
Medlem
magis avatar
---
Tyckte det var underligt att en diskussion om webbläsaren dissenter inte var mer debatterad här på flashback.
Så när jag sökte på dissenter i flashback, kom inte tex ett av mina inlägg upp som svar,
trots att jag skriver ordet dissenter i tråden.
Man får bara två svar på ordet dissenter i sök på flashback.

Med Google får jag fram ca 10 inlägg från flashback inklusive mitt om man väljer ordagrant som filter.

Censurerar/blockerar flashback inlägg i sök?

MagI
-----
Citera
2021-04-08, 11:10
Medlem
JuniorDahlens avatar
Tror inte det är medvetet, men det verkar bugga på andra vis också. Gör man ett inläggssök på Sami (vinnaren av hela säsongen) i skvallertråden om Big Brother-deltagarna 2020 får man inga träffar alls.
Citera
2021-04-08, 12:18
Moderator
Meijis avatar
Censur och yttrandefrihet --> Flashback
/Moderator
Citera
2021-04-08, 12:46
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
---
Tyckte det var underligt att en diskussion om webbläsaren dissenter inte var mer debatterad här på flashback.
Så när jag sökte på dissenter i flashback, kom inte tex ett av mina inlägg upp som svar,
trots att jag skriver ordet dissenter i tråden.
Man får bara två svar på ordet dissenter i sök på flashback.

Med Google får jag fram ca 10 inlägg från flashback inklusive mitt om man väljer ordagrant som filter.

Censurerar/blockerar flashback inlägg i sök?

MagI
-----

Nej, man får upp 59 inlägg med ordet "dissenter" på forumet (varav 2 av dig) om man använder avancerad sök (väljer söktyp = inlägg + Visa resultat som = inlägg).

Avancerad sök funkar alltid bättre än vanliga sökrutan
Citera
2021-04-08, 13:25
Medlem
magis avatar
--

Tycker ni borde ändra er sök så att fler resultat visas automatiskt, på standardsök.

MagI
---
Citera
2021-04-08, 13:35
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
--

Tycker ni borde ändra er sök så att fler resultat visas automatiskt, på standardsök.

MagI
---

Jo, jag håller helt med. Det borde vara den standarden som är inställd på snabb-sökrutan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in