Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-06, 00:17
Medlem
fethorunges avatar
Vad ska jag göra med 500000? Tror knappast jag kommer behöva pengarna inom snar framtid. Om jag inte investerar skiten kommer allt bara gå åt till horköp så vad har ni för vettiga rekommendationer?

M V H
Hor Unge
Citera
2021-04-06, 00:23
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Nej men om du vill lära dig att investera så tar det tid och ork. Du kan börja med att läsa ett par investeringsböcker. alltså på börsen
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-04-06 kl. 00:28.
Citera
2021-04-06, 00:27
Medlem
Köp lite skog? Det växer hela tiden och går sakta men säkert upp i värde sen kan du sälja när du vill eller ge till dina barn eller något.

Men du måste förvalta/gallra/röja skogen. Antingen gör du det själv eller så anställer du någon som gör det

Eller köp lite guld. Det kommer aldrig förlora sitt värde.

Köp ett hus eller lägenhet. kommer du garanterat att tjäna på sålänge vi tar in 100 tusen om året
Citera
2021-04-06, 00:29
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Köp lite skog? Det växer hela tiden och går sakta men säkert upp i värde sen kan du sälja när du vill eller ge till dina barn eller något.

Men du måste förvalta/gallra/röja skogen. Antingen gör du det själv eller så anställer du någon som gör det

Eller köp lite guld. Det kommer aldrig förlora sitt värde.

Köp ett hus eller lägenhet. kommer du garanterat att tjäna på sålänge vi tar in 100 tusen om året

Jag vägrar investera ett öre i det här jävla luffarlandet. Åt helvete med Sverige och svenskarna, jävla fittfolk. Jag hatar oss.
Citera
2021-04-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Jag vägrar investera ett öre i det här jävla luffarlandet. Åt helvete med Sverige och svenskarna, jävla fittfolk. Jag hatar oss.
köp guld då horunge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2021-04-06, 00:30
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
köp guld då horunge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur köper man guld säkert och effektivt? Jag vill inte köpa någon jävla papperslapp från någon judebankir som hävdar att jag tydligen äger en tacka guld. Nej, det är ett jävla papper jag äger då.
Citera
2021-04-06, 00:31
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Hur köper man guld säkert och effektivt? Jag vill inte köpa någon jävla papperslapp från någon judebankir som hävdar att jag tydligen äger en tacka guld. Nej, det är ett jävla papper jag äger då.

Köp bitcoin. Alla på Flashback har gjort det.
Citera
2021-04-06, 00:33
Medlem
Citat:
köp en guldtacka bara. kan köpas på en pantbank. bara att googla

du får en fin guldtacka för 400 tusen så kan du lägga resten på en hora. då får du bägge
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-04-06 kl. 01:08.
Citera
2021-04-06, 01:17
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Vad ska jag göra med 500000? Tror knappast jag kommer behöva pengarna inom snar framtid. Om jag inte investerar skiten kommer allt bara gå åt till horköp så vad har ni för vettiga rekommendationer?

Köp en Nissan GT-R och kör utav helvete. Inom en snar framtid kommer säkert denna typ av bilar att förbjudas om Mp och kommunister får bestämma.
Citera
2021-04-06, 02:34
Medlem
Till TS. Var inte så arg på allt. Använd pengarna till något DU tycker om. Såg att Thailand 🇹🇭 öppnas på sen sommaren. Åk till Phuket. Att köpa guld kan vara en idé. Men guldet står högt nu.
Tips Phuket ! Mvh
Citera
2021-04-06, 05:30
Medlem
Diablo1118s avatar
Om man tramsar och går Off topic riskerar man få varningar så skärpning i tråden.
Det gäller även TS. Tråden låter jag vara kvar men om kvalitén inte blir bättre kommer jag låsa den eller kanske korga den då vi ställer krav på en viss kvalité och att man faktiskt för någon form av diskussion. /Moderator
Citera
2021-04-06, 06:20
Medlem
Citat:

M V H
Hor Unge

Om du har hus, solceller. Om du har pengar du inte vet vad du ska göra med, indexfond till du kommer på nåt. Bankkonto är värdelöst Om du inte behöver pengarna i närtid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in