Flashback bygger pepparkakshus!
2006-05-26, 02:22
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Tidigare idag köpte jag mig en kebab i bröd...och för att göra hela situationen lite lustigare bad jag turkgreken bakom kassan att applicera en laddning västkustsallad förutom de vanliga ingredienserna.
Dra åt helvete vad fantastiskt detta smakade! En himmelsk blandning! Nästan det godaste jag ätit i hela mitt liv!
Prova detta fort som fan!
Det var allt jag ville säga...gonatt!
Citera
2006-05-26, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Tidigare idag köpte jag mig en kebab i bröd...och för att göra hela situationen lite lustigare bad jag turkgreken bakom kassan att applicera en laddning västkustsallad förutom de vanliga ingredienserna.
Dra åt helvete vad fantastiskt detta smakade! En himmelsk blandning! Nästan det godaste jag ätit i hela mitt liv!
Prova detta fort som fan!
Det var allt jag ville säga...gonatt!

Finns inte västkustsallad på nån av pizzeriorna nära mig.
Citera
2006-05-26, 03:54
Medlem
roppans avatar
Jag brukar käka kebab med bröd, allting på + en stor klick hamburgerdressing. Gudomligt! Måste nog testa din västkustsallad Daddy.
Citera
2006-05-26, 04:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Eftersom jag är en stor älskare av skagenröra så ska jag göra mig en egen northix-variant på temat nästa gång jag trycker en kebab.

// N
Citera
2006-05-26, 04:06
Bannlyst
Låter som det perfekta fyllekäket!

Tack Daddy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem