Tidigare idag köpte jag mig en kebab i bröd...och för att göra hela situationen lite lustigare bad jag turkgreken bakom kassan att applicera en laddning västkustsallad förutom de vanliga ingredienserna.
Dra åt helvete vad fantastiskt detta smakade! En himmelsk blandning! Nästan det godaste jag ätit i hela mitt liv!
Prova detta fort som fan!
Det var allt jag ville säga...gonatt!
Tidigare idag köpte jag mig en kebab i bröd...och för att göra hela situationen lite lustigare bad jag turkgreken bakom kassan att applicera en laddning västkustsallad förutom de vanliga ingredienserna.
Dra åt helvete vad fantastiskt detta smakade! En himmelsk blandning! Nästan det godaste jag ätit i hela mitt liv!
Prova detta fort som fan!
Det var allt jag ville säga...gonatt!
Finns inte västkustsallad på nån av pizzeriorna nära mig.
Eftersom jag är en stor älskare av skagenröra så ska jag göra mig en egen northix-variant på temat nästa gång jag trycker en kebab.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!