2025-07-17, 00:14
Medlem
MrsEjPKs avatar
Är nya lägenheten sämre i standard för speciellt Åsa men även Emilo älskar ju att flasha med bilder och i den förra lägenheten fick man se terassen med en massa jäkla bilder .

Men från den NYA lägenheten : ingen bild inifrån & knappt utifrån .
Har dom gjort ett nedköp ?
Någon som vet ?

Förvånad att dom inte köpte ett flashigt hus . Pernilla har ju ett i Spanien & det gnager i Åsa .Var så säker.
Citera
2025-07-17, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Jag har aldrig hört talas om någon Åsa Ingrosso - men nu har jag det. Tack vare dig. Nu har du gjort henne mer berömd. Grattis!

Biancas styvmor
Citera
2025-07-17, 09:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Är nya lägenheten sämre i standard för speciellt Åsa men även Emilo älskar ju att flasha med bilder och i den förra lägenheten fick man se terassen med en massa jäkla bilder .

Men från den NYA lägenheten : ingen bild inifrån & knappt utifrån .
Har dom gjort ett nedköp ?
Någon som vet ?

Förvånad att dom inte köpte ett flashigt hus . Pernilla har ju ett i Spanien & det gnager i Åsa .Var så säker.
De kanske renoverar? Designade inte Åsa Biancas jättelägenhet på Östermalm? Då borde de inte vara osams.
Citera
2025-07-17, 11:57
Medlem
Jag tänker på om min pappas nya kvinna skulle försöka kopiera min kropp och utseende, skulle få vidriga incesttankar om min far, att ligga med en kopia av hans dotter.Bara en tanke & behöver inte vara så, men så tänkte jag iallafall. Glad sommar💃🏻
Citera
2025-07-17, 18:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Jag tänker på om min pappas nya kvinna skulle försöka kopiera min kropp och utseende, skulle få vidriga incesttankar om min far, att ligga med en kopia av hans dotter.Bara en tanke & behöver inte vara så, men så tänkte jag iallafall. Glad sommar💃🏻

Då är vi två som "tänker lika"...Och, antar jag, att det är dottern som bekostar kalaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in