2021-04-05, 12:43
Medlem
Jag har en Philips 65" 65PUS6804 "Smart TV" med Saphi os på.
Dvs att alla appar man behöver inte funkar.
Nu till min fråga, kan man hacka den på något vis så man kan tex titta på Cmore och andra appar som med andra smart tv-apparater?
Kan tänka mig att det är många som skulle få glädje av att lösa detta på!

Tacksam för hjälp.
Citera
2021-04-05, 12:52
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag har en med saphi och det är nog enklare att köpa en android tv-box. Observera att det ska vara en med certifierad android-tv, rootade enheter med fulandroid stoppas från de streamingtjänster jag provat. En box kostar från en tusing ca.
Citera
2021-04-05, 14:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kojdavid
Nu till min fråga, kan man hacka den på något vis så man kan tex titta på Cmore och andra appar som med andra smart tv-apparater?
Det verkar inte finnas något hack till din modell och verkar inte vara så vanligt, sett på Youtube till min Samsung men det var till en viss version och jag har uppdaterat så har för ny version och vad jag såg var det bara för att låsa upp kodade kanaler.
Skaffade en box liknande denna som VoktorDodka tog upp och får in de flesta appar t.ex Cmore och de som inte går brukar finnas som videotillägg i appen Kodi t.ex Disney+ ...Vill du inte köpa en box så kan du också casta / spegla mobilen till din TV.
Citera
2021-04-05, 14:35
Medlem
paperboy85s avatar
Om du kopplar upp TV:n till samma wifi som mobilen, kan du då skicka bilden till TV:n från Cmore-appen i telefonen genom att klicka på cast-ikonen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in