2008-07-12, 12:18
Medlem
warpmans avatar
Någon i Just D misstänktes och kanske även dömdes för våldtäkt på en ung fjortis på ett hotellrum i Borlänge alldles i början av deras karriär. Är som sagt inte helt hundra på det juridiska utslaget, men det var en topstory i lokalpressen då.
Citera
2009-11-30, 17:29
Bannlyst
Skall spisa "juligen" nu i jul. Kommer vi att få se grabbarna återförenas någon gång och dra av låten i juletid?
Citera
2009-11-30, 18:30
Medlem
Darkwing Ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersoul
Gurra är numera medlem i dansbandet Konditorns.
De gör otroligt vackra översättningar i låtar som Lionel Richies "Hello" (Hallå) och Britneys "Ooops, I did it again" (Oj! Det hände igen).

http://www.myspace.com/konditorns
De var på något j-a dansbandsprogram på TV häromdagen, Gurra G på trummor.
Citera
2009-12-01, 16:45
Bannlyst
De festade rätt hårt vad jag förstår?
Citera
2010-04-28, 09:12
Medlem
Ja, de festade ganska bra, åtminstone den gången jag såg dem lira live på gotland, snäck's hotellanläggning.
Gig:et var skogstokigt, packat med folk som hoppade närmast scenen, just D drack och sprutade stora kvantiteter öl (och langade ut fulla ölburkar) på publiken, och efter en stund TP:ade (TP = ToiletPaper) de hela publiken och stage-divade från högtalarna som lämpligt nog var uppställda som trappsteg.

Det var en ganska vild spelning. Publiken blev t.ex bra knäpp av "Tebaxtillstan" låten, speciellt eftersom killarna tog i när de sjöng "...vill tillbaka till STOCKHOLM igen ... " ;-)

Jag & ett gäng bodde på campingen, och vi sov väl ett par timmar den natten. Skittidigt på morgonen minns jag att jag vaknade och var bakfylla-varm, så vi bestämde oss för att gå ner till stranden och bada, och i ett par trampbåtar glider åtminstone en Just-D:are runt nästan utslagna. Nån hade en urdrucken whiskyflaska i handen.

Minnesbilden är etsad i mitt huvud: det är den som dyker upp när nån säger "rock-n-roll lifestyle".
Citera
2021-06-06, 17:08
Medlem
Vad gör pojkarna i just D i dagens läge ?.
Hörde just Tre Gringos,och kom och tänka på dem. Den skulle väl klassas som icke PK idag,kanske ?.
Citera
2021-06-09, 22:09
Medlem
grencrapauds avatar
Gustave har länge hängt ihop med skådisen och snyggisen Anna Pettersson. Därför har han jobbat flitigt med teater. Numera på Strindbergs Intima Teater vid Norra Bantorget, där Anna P chefar. Kul för honom.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in