Ja, de festade ganska bra, åtminstone den gången jag såg dem lira live på gotland, snäck's hotellanläggning.
Gig:et var skogstokigt, packat med folk som hoppade närmast scenen, just D drack och sprutade stora kvantiteter öl (och langade ut fulla ölburkar) på publiken, och efter en stund TP:ade (TP = ToiletPaper) de hela publiken och stage-divade från högtalarna som lämpligt nog var uppställda som trappsteg.
Det var en ganska vild spelning. Publiken blev t.ex bra knäpp av "Tebaxtillstan" låten, speciellt eftersom killarna tog i när de sjöng "...vill tillbaka till STOCKHOLM igen ... " ;-)
Jag & ett gäng bodde på campingen, och vi sov väl ett par timmar den natten. Skittidigt på morgonen minns jag att jag vaknade och var bakfylla-varm, så vi bestämde oss för att gå ner till stranden och bada, och i ett par trampbåtar glider åtminstone en Just-D:are runt nästan utslagna. Nån hade en urdrucken whiskyflaska i handen.
Minnesbilden är etsad i mitt huvud: det är den som dyker upp när nån säger "rock-n-roll lifestyle".