2021-04-04, 18:38
Avslutad
Ni har väl hört om deepfake, där man kan ersätta t.ex. ansiktet på en person med en annan persons ansikte. Självklart har porrbranchen använt sig av denna teknik. En sida som finns är t.ex. mrdeepfakes.com där man kan se flera kända personer.

Kollade lite på Natalie Portman och måste erkänna att man blev jävligt kåt av att se det, trots att man vet att kroppen inte är hennes.

Vad tycker ni om deepfakes inom porren?
Citera
2021-04-04, 18:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Ni har väl hört om deepfake, där man kan ersätta t.ex. ansiktet på en person med en annan persons ansikte. Självklart har porrbranchen använt sig av denna teknik. En sida som finns är t.ex. mrdeepfakes.com där man kan se flera kända personer.

Kollade lite på Natalie Portman och måste erkänna att man blev jävligt kåt av att se det, trots att man vet att kroppen inte är hennes.

Det känns helt trist eftersom man vet det är fake, men jag kan tänka mig att om man är helt insnöad på en viss kändis så kan det ge något. Själv tycker jag att det är festligt om divor som Bianca Ingrosso retar upp sig, så något roligt får man. Hoppas på något groteskt med Anna Book!
Citera
2021-04-04, 18:44
Medlem
I framtiden kommer det bara bli mer avancerat, så att dom kan replikera en kändis kropp osv,
vid det laget blir det läskigt. Kommer troligen bli kriminellt att producera ultra-realistisk deepfake porr av personer. Tänk bara vilka läskiga saker incels kan göra med sin crush's instagram foton och lite jobb på datorn.
Citera
2021-04-04, 18:54
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:

Sexigt men läskigt
Citera
2021-04-04, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MattanLinear
I framtiden kommer det bara bli mer avancerat, så att dom kan replikera en kändis kropp osv,
vid det laget blir det läskigt. Kommer troligen bli kriminellt att producera ultra-realistisk deepfake porr av personer. Tänk bara vilka läskiga saker incels kan göra med sin crush's instagram foton och lite jobb på datorn.
Jag har också tänkt lite i de banorna, att det troligtvis kommer att bli ännu mer avancerat med tiden. Samtidigt som jag tycker det är coolt att det går att göra såna här grejer så förstår jag också att det kan användas på fel sätt också.
Citera
2021-04-04, 19:03
Medlem
Känns mest löjligt. Visst kan man fantisera om vissa kändisar men fake funkar inte för mig.
Citera
2021-04-04, 19:39
Medlem
Och känns ju väldigt knepigt att gå i gång på det. Eftersom det är ju helt uppenbart fake.
Men vad vet jag. Folk lever i bubbor och är helt knäppa idag så.
Citera
2021-04-04, 19:45
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattanLinear

Det kommer nog snarare bli så vanligt att folk inte kommer bry sig längre...
Citera
2021-04-04, 19:52
Avslutad
Undrar när Greta Thunberg kommer
Citera
2021-04-04, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Undrar när Greta Thunberg kommer
Här är hon: https://mrdeepfakes.com/video/13669/greta-thunberg-world-premiere-every-hole
Citera
2021-04-04, 20:19
Medlem
rtyuios avatar
Hittade Scarlett Johanssen som Black Widow i en VR video från VrcosplayX klipp där Scarletts ansikte var påklistrat på den orginala porrskådisen Lenina Crowne. Var helt klart intressant att kolla på.
Citera
2021-04-04, 20:37
Avslutad
Citat:
Här är hon: https://mrdeepfakes.com/video/13669/greta-thunberg-world-premiere-every-hole
Kunde man ju ge sig fan på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in