Citat:
Håll tät kontakt med vården! Byt läkare om du inte blir hjälpt, snälla. Mängden läkare som är okunniga är enorm.
Sen vill jag nog ge dig det bästa tipset du kommer höra: killar kommer aldrig göra dig lycklig eller ge dig glädje. Inre glädje finner du i annat. Varför är du så snabb på att binda upp dig med kille efter kille? Kan du inte bara dejta utan att binda upp dig? Träffa killar/bli vän med dem under längre period och bestäm dig sedan för att stadga dig om några år ( om du nu vill det) med rätt kille som du känner genuint.
Summa summarum: relationer skall man ingå i efter LÅNG tids dejtande och "testande" av många killar för att hitta den rätta.
Sen vill jag nog ge dig det bästa tipset du kommer höra: killar kommer aldrig göra dig lycklig eller ge dig glädje. Inre glädje finner du i annat. Varför är du så snabb på att binda upp dig med kille efter kille? Kan du inte bara dejta utan att binda upp dig? Träffa killar/bli vän med dem under längre period och bestäm dig sedan för att stadga dig om några år ( om du nu vill det) med rätt kille som du känner genuint.
Summa summarum: relationer skall man ingå i efter LÅNG tids dejtande och "testande" av många killar för att hitta den rätta.
Tack, jag står i kö till psykiatrin.
Ja det var ett bra tips. Jag vet att en kille inte kommer göra mig lycklig men jag vill ändå någonstans att killen jag är med gör mig glad, visar att han är kär och visar att han bryr sig. Mitt senaste förhållande startade ganska så tätt inpå mitt break-up så där kan jag hålla med att jag hoppade från kille till kille.
Min förklaring till det är för att min första kille skrev med andra tjejer och ena dagen ville han ha mig för att sedan vilja kasta mig den andra. Killen jag då blev tillsammans med istället såg mig på ett annat sätt och därför gick det så fort. Innan jag träffade min nuvarande kille så va jag singel i över 1 år och letade inte efter kärleken, sen träffades vi och jag gillade honom och sen blev det vi. Vi har varit tillsammans i 3,5 år.
Om det skulle ta slut med min sambo så skulle jag vilja leva som singel för att bli den bästa versionen av mig själv innan jag går in i nästa förhållande, dels för nästa partners skull och för min egen. Jag skulle också vara vääääldigt kräsen med vem jag tillslut binder mig med för att inte råka ut för samma saker jag varit med om i tidigare förhållanden