2021-06-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
Gärna vill veta vad som står om de inte tar tid

Detta är en av mammans hjärtskärande kommentar:

Du känner inte min dotter. Fråga om henne. Hon var religiöst engagerad och tog hand om sina barn. Hon älskade till och med idioten. Frågan är inte en hedersfråga eftersom min dotter är mer hedervärd än självaste hedern. Fråga hennes grannar och se att det inte var självmord eftersom hon fruktade Gud och allt detta med hennes äldste sons vittnesbörd. Han erkände sin fars förrädiska mord på sin mor. Stick i ryggen. Kan du begå självmord genom att sticka dig själv i ryggen, den andra i nacken, den tredje, den fjärde och mer än det vi såg när vi tvättade henne?
Frukta Gud. Han erkände att han dödade henne. Visst är du en av brottslingens bekanta???
Citera
2021-06-24, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Du läste nog inte mitt inlägg. Blev förvirrad av mammans FB. Mamman verkar vara kristen irakier (hans svärmor) och ii fup återberättas det att hans pappa var kristen irakier.. Konstigt, då hans efternamn är kurdiskt och man i irak tar efter pappans efteråamn. Just den kurdiska befolkningen som han tillhör så finns det inte kristna. så konstigt vore det om hans pappa vore kristen. Nåja. Spelar ingen roll.

Du hon är en kränkning mot kristna hon har ljugfru maria med orm i fötterna.. hur kan du se detta som kristen. En stor förnedring mot kristna folket. Ljugru maria hade rosor runt fötter inte orm
Citera
2021-06-24, 22:55
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Fuppen är vääääldigt fattig på info. Detta är alltså ett mord där fuppen är mindre än 500 sidor. Rättegången beräknas ta 1.5dag enl. Åklagare. Jag har varit med rättegångar om vapenbrott som tagit tre dagar och betydligt fler sidor än denna fup😂 man förhör en kvinna som tros vara älskarinnan och att man läst deras sms. Någon utförlig förhör med kvinnan görs aldrig och det presenteras inte vilka chattar dem talar om. Kan ju ävwn ligga i slasken. Men endå.

Hon verkar inte varit intresserad men han var säkert det. Tror också det var helt irrelevant. Fokuset borde ju ligga på att hon skickat sms om att hon vill skiljas och dagen efter dödas hon.
Han får ju knappt frågor. Förjävligt!!
Citera
2021-06-25, 09:34
Medlem
Citat:
Du hon är en kränkning mot kristna hon har ljugfru maria med orm i fötterna.. hur kan du se detta som kristen. En stor förnedring mot kristna folket. Ljugru maria hade rosor runt fötter inte orm

Hon är inte kristen alls!
Hade hon varit det så hade hon från första början inte konverterat till islam när hon väl och gott vet vad islam går ut på!
Det som hände hennes dotter borde hon ju ha sett komma då detta är normalt i deras religion! Kvinnan är så förnedrad så att hon räknas som ingenting än en sexslav och en födare åt mer islam generationer.
De som känner honom, känner väl och gott att han var så religiös i islam att han tyckte att nagellack var så påbjudande för män om en kvinna skulle ha det på naglarna!
Man är säker på att han trott att hon kanske varit otrogen med honom då han gjort precis samma sak med alla hans fruar! Han har haft många kvinnor i sitt liv och gjort så hemska saker med dem men ingen vågar vittna emot honom. Flera har även skickat in tips till polisen men de verkar väl inte alls ta hänsyn till tipsen!
De frågor som ställs för honom, räknas verkligen icke frågor på ett förhör som handlar om mord!
Detta med sömnlösa nätterna stämmer, det hade han tidigare också sedan han pappa dog...
Han känner till lagar här och han har iförväg sagt att han skulle döda henne så han vet vad som sägs.
Kunde han icke vakna upp när han hade stickat henne ett par gånger?! Var försvann han?! Det är så många olika frågor som de inte ställer...

Men hennes mamma är icke kristen då hon konverterat till islam även om hon har en Maria bild på Facebook.

En kristen är någon som lever enligt Kristus lära och som har en relation med Jesus!
Citera
2021-06-29, 13:11
Medlem
Knut-Annes avatar
Utbildad Engelsklärare, hoppas att han får livstid.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zgW0wb/athraa-33-dodades-dagen-efter-att-hon-bestamt-sig-for-att-lamna-make
Citera
2021-06-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Längesedan man såg en förundersökning där liket och skadorna är med på foto.

Ja, så konstigt.
Citera
2021-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caco.cacan11
Hon är inte kristen alls!
Hade hon varit det så hade hon från första början inte konverterat till islam när hon väl och gott vet vad islam går ut på! Det som hände hennes dotter borde hon ju ha sett komma då detta är normalt i deras religion! Kvinnan är så förnedrad så att hon räknas som ingenting än en sexslav och en födare åt mer islam generationer.
De som känner honom, känner väl och gott att han var så religiös i islam att han tyckte att nagellack var så påbjudande för män om en kvinna skulle ha det på naglarna! Man är säker på att han trott att hon kanske varit otrogen med honom då han gjort precis samma sak med alla hans fruar! Han har haft många kvinnor i sitt liv och gjort så hemska saker med dem men ingen vågar vittna emot honom. Flera har även skickat in tips till polisen men de verkar väl inte alls ta hänsyn till tipsen! Dem frågor som ställs för honom, räknas verkligen icke frågor på ett förhör som handlar om mord! Detta med sömnlösa nätterna stämmer, det hade han tidigare också sedan han pappa dog...
Han känner till lagar här och han har iförväg sagt att han skulle döda henne så han vet vad som sägs.
Kunde han icke vakna upp när han hade stickat henne ett par gånger?! Var försvann han?! Det är så många olika frågor som de inte ställer...

Men hennes mamma är icke kristen då hon konverterat till islam även om hon har en Maria bild på Facebook.

En kristen är någon som lever enligt Kristus lära och som har en relation med Jesus!
Spelar eg. Ingen roll, utgår ifrån vad som sägs i FUP, och vad som framgår ur mammans facebook. Bilder på jesus, maria, kommentarera, att hon kommer från kristen familj, mördarens pappa var kristen. Sen om du inte vill acceptera det så är de en annan femma 😂
Citera
2021-06-29, 23:54
Avslutad
Citat:
Spelar eg. Ingen roll, utgår ifrån vad som sägs i FUP, och vad som framgår ur mammans facebook. Bilder på jesus, maria, kommentarera, att hon kommer från kristen familj, mördarens pappa var kristen. Sen om du inte vill acceptera det så är de en annan femma 😂

Du är inte frisk i hjärnan. Skadad på hög nivå. Din sjuka smilegubbe är större tecken på ironiskämt. Åk tillbaka till grundskola och lär dig religion. Eller så läser du fupen där sonen ali säger vad de får göra och inte göra. Dom är 100% shis muslimer . Karbala är ett av shia islams heligaste stad.

Kristna bär inte sjal de äter inte BARA halal kött osv.. så om jag lägger upp en bild på dig skriver att du jobbar som en hora är du hora då?. De hon la upp är en kränkning mot kristna om ja lägger upp en bild på muhammad där han knull*r
a=a omar som bögar. Är jag muslim då??? orm tillhör satan orm är djävulen gå lär dig religion innan du yttar dig. Har man ljungfru maria med orm(djävulen) vid sina fötter. Då bergår man en stooooor synd. Vem vet gud kanske straffade henne med att dottern blev mördad.. jag tycker inte synd om mamman efter de jag såg med bilderna gud straffa henne. Religion är inget o leka med. Finns kristna som genomlidit hela sitt liv för sin kristna tro förföljelse av muslimer..
Citera
2021-06-30, 09:07
Medlem
Den mördade kvinnan och hennes man och deras barn var muslimer. De pratar om sharia och äter halal osv. Sen om kvinnans mamma och släkt var kristen eller ej är en annan sak, GM är iaf muslim.
Citera
2021-06-30, 11:35
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Blodbad vid frukostbordet: Haider avrättade frun med 41 knivhugg framför barnen

Citat:
Bakgrunden till mordet ska vara att Haider mottog ett textmeddelande från frun ett par timmar tidigare i vilket det tydliggjordes att hon bad om skilsmässa.

I textmeddelandet framgår det att kvinnan motsatte sig att följa med på semester till hemlandet Irak och istället meddelade att hon vill ha skilsmässa enligt sharia, det vill säga islamisk lag.

https://samnytt.se/blodbad-vid-frukostbordet-haider-avrattade-frun-med-41-knivhugg-framfor-barnen/

Det är denna syn och Sharia-del som PK säger är "islamistisk", men den lever i princip varje muslim efter. Det är islam.
Citera
2021-06-30, 11:56
Medlem
Citat:
Du är inte frisk i hjärnan. Skadad på hög nivå. Din sjuka smilegubbe är större tecken på ironiskämt. Åk tillbaka till grundskola och lär dig religion. Eller så läser du fupen där sonen ali säger vad de får göra och inte göra. Dom är 100% shis muslimer . Karbala är ett av shia islams heligaste stad.

Kristna bär inte sjal de äter inte BARA halal kött osv.. så om jag lägger upp en bild på dig skriver att du jobbar som en hora är du hora då?. De hon la upp är en kränkning mot kristna om ja lägger upp en bild på muhammad där han knull*r
a=a omar som bögar. Är jag muslim då??? orm tillhör satan orm är djävulen gå lär dig religion innan du yttar dig. Har man ljungfru maria med orm(djävulen) vid sina fötter. Då bergår man en stooooor synd. Vem vet gud kanske straffade henne med att dottern blev mördad.. jag tycker inte synd om mamman efter de jag såg med bilderna gud straffa henne. Religion är inget o leka med. Finns kristna som genomlidit hela sitt liv för sin kristna tro förföljelse av muslimer..

Bibeln säger att det som vi sår kommer vi att skörda!
Väljer man att lämna Ljuset och leva i mörkret så får man skylla sig själv med allt vad det innebär!
Det är otroligt synd att det kostade en människa livet för allas liv är så dyrt i Guds ögon men Gud ger oss frihet att välja det vi vill MEN konsekvenserna ingår även i VÅRT val!
Oavsett vad henne mamma säger så hoppas jag att hennes ögon och hjärta öppnas upp och att hon omvänder sig från mörkret till Ljuset som är Jesus!
Citera
2021-06-30, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av caco.cacan11
Bibeln säger att det som vi sår kommer vi att skörda!
Väljer man att lämna Ljuset och leva i mörkret så får man skylla sig själv med allt vad det innebär!
Det är otroligt synd att det kostade en människa livet för allas liv är så dyrt i Guds ögon men Gud ger oss frihet att välja det vi vill MEN konsekvenserna ingår även i VÅRT val!
Oavsett vad henne mamma säger så hoppas jag att hennes ögon och hjärta öppnas upp och att hon omvänder sig från mörkret till Ljuset som är Jesus!
Jag håller med dig helt dottern får skylla sig sj att hon blev mördad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in