• 1
  • 2
2021-04-03, 09:33
Medlem
Kajahs avatar
Man ångrar aldrig en korv.
Citera
2021-04-03, 10:30
Medlem
Färdigköpt burgare, inte den frysta varianten utan den andra, o så cheddarost ost + grönsaker. Nackdelen är att du måste ha grillgaller med ut. Har gjort detta några ggr, brukar ha med en påse att lägga gallret i efter grillning
Citera
2021-04-03, 10:43
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HPTMx2
Vad föredrar ni att grilla ute i vildmarken/skogen?

Ska ut nästa vecka och promenera, söker tips och inspiration på saker att lägga på elden.

Min favorit (till efterrätt) är banan tillsammans med mjölkchoklad i folieknyte.

Kom med idéer!

Tror det finns redan grilltrådar om du letar i sökfunktionen.
Vad menar du men vildmarken, har du en portabel väskgrill med dig eller avser du fasta grillplatser, grillstugor, eller ev nåt stativ grill galler där du lägger veden på backen ?

Här har du lite förslagstrådar : https://www.flashback.org/sok/?so=we...illa&f=79&sp=0

Eller är det folieförpackade rätter du avser att lägga på glöden för grillning, tillagning?
Citera
2021-04-03, 14:36
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HPTMx2
Vad föredrar ni att grilla ute i vildmarken/skogen?

Ska ut nästa vecka och promenera, söker tips och inspiration på saker att lägga på elden.

Min favorit (till efterrätt) är banan tillsammans med mjölkchoklad i folieknyte.

Kom med idéer!
Flintastek och revbensspjäll!
Så jävla gott!
Citera
2021-04-03, 16:01
Medlem
Kione211s avatar
Korv och pinnbröd. Ska n har enkelt recept.
Inte så gott men hittar du en igelkott kan du baka in den i blålera o grilla. Typ majbrasa med grillning!
Citera
2021-04-03, 22:06
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Du kan grilla vadsom. Beror på på vilkn plats du väljer och vad du tar med dig. När jag drar ut till ett friluftsområde så finns det redan en grillplats. Bara samla in lite pinnar som ved och sedan dra igång grillen. Går lika bra med fisk, som kött eller korv. Färdigmarinerade grillspett i en påse som man sedan trär på spetten är ganska fint.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in