2021-04-02, 09:43
Medlem
Gautamas avatar
Så fort jag hittar en krypto som fångar mitt intresse så finns den inte att få tag på där jag handlar. Typiskt! Började läsa om Verasity [VRA] och blev väldigt sugen på att köpa lite, men så såg jag att den inte fanns på Binance, där jag har konto. Har hänt mer än en gång. Hur gör ni då? Glömmer och går vidare eller öppnar konto där den finns att köpa? Blir ju jobbigt i längden att ha en massa konton och depåer spridda över olika handelsplatser.
Senast redigerad av Gautama 2021-04-02 kl. 10:29.
Citera
2021-04-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Så fort jag hittar en krypto som fångar mitt intresse så finns den inte att få tag på där jag handlar. Typiskt! Började läsa om Verasity [VRA] och blev väldigt sugen på att köpa lite, men så såg jag att den inte fanns på Binance, där jag har konto. Har hänt mer än en gång. Hur gör ni då? Glömmer och går vidare eller öppnar konto där den finns att köpa? Blir ju jobbigt i längden att ha en massa konton och depåer spridda över olika handelsplatser.

95% finns ju på Binance (coins med egna kedjor) och Uniswap/Pancakeswap (eth/bnb defi swap)
´
Annars får du öppna ett konto där din coin finns, se upp för KYC bara...
Citera
2021-04-02, 15:00
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
95% finns ju på Binance (coins med egna kedjor) och Uniswap/Pancakeswap (eth/bnb defi swap)
´
Annars får du öppna ett konto där din coin finns, se upp för KYC bara...
Vad är KYC?
Citera
2021-04-02, 15:19
Medlem
Majoriteten utav coins finns inte på binance.
Skaffa dig metamask, ethereum och bege dig till uniswap/sushiswap/balancer.
Eller så kör du via en aggregator som 1inch.exchange eller matcha.xyz.
Du kommer i princip aldrig hitta 100x på binance
Citera
2021-04-03, 11:19
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:

Gå in på coinstats och sök på din coin och kolla sen på markets så har du svaret där
Citera
2021-04-04, 05:46
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Gå in på coinstats och sök på din coin och kolla sen på markets så har du svaret där
Tack, men det var ju inte det som var frågan.
Citera
2021-04-04, 18:23
Medlem
MisterPlus46s avatar
Om den är tillräckligt intressant så skapar jag ett konto för den kan handlas/bytas. Oftast låter jag bli då det bara tillfälligt upplevs som ett bra kap.
Citera
2021-04-05, 02:40
Avslutad
Citat:
Vad är KYC?

(((Know your customer)))

Nån som vet var man kan få tag på Putincoin? Förmodar att den inte finns på Binance.
Citera
2021-04-05, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
(((Know your customer)))

Nån som vet var man kan få tag på Putincoin? Förmodar att den inte finns på Binance.

Finns på Crex24
https://crex24.com/exchange/PUT-BTC
Citera
2021-04-05, 16:09
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Tack, men det var ju inte det som var frågan.

Om någon fångar ens intresse så går man in och reggar ett konto.
Är ju inte jätte svårt att sedan ha en mapp bland favoriterna som du döper till något passande där du har alla reggade shoppar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in