2025-03-27, 00:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Uppenbarligen är det ingen av er som vet hur man söker. "Vanligt folk" verkar inte ens veta att det existerar mer än 1 sökmotor. Jag använder inte Google av otroligt många skäl, men huvudsakligen för att jag blir blockad av dom då dom tror jag är en bot för att jag använder en vpn. Men det vet ni väl inte heller vad det är. Utöver det så har Googles sökresultat blivit otroligt dåliga dom senaste åren, med länkar till A.I. sammanställda artiklar och träffar som inte är relevanta över huvud taget.

Jag sökte till o med på det felstavade "Novaspykiatris" och fick faktiskt upp den aktuella sidan som träff nr 7 på DuckDuckGo. Tänka sig...att inte ens överväga att kolla stavningen och bara spy ur sig klagomål och gnälla på att man ska "skriva ordentligt" så att man inte fyller en tråd med onödigt tjat när du är en av dom som håller på att "tramsa" är otroligt patetiskt..

Vadå kolla stavningen? Hur fan vet jag hur något stavas som jag inte vet vad det är? Fan hur väck är du egentligen?

Men det du skriver här, hur hjälper det topic? Tala ur skägget istället och skriv ett vettigt inlägg och förklara vad det är.
Citera
2025-04-10, 21:15
Medlem
SirTomhamHatts avatar
Extremt mycket reklam

Har noterat att de senaste dagarna eller dagen så har mängden reklam ökat enormt mycket inne i ämnen.

I ett ämne så kan det vara upp till 4 annonser per sida, dvs typ 3 inlägg - annons, 3 inlägg - annons osv.

Reklamen tar även upp betydligt mer utrymme än tidigare, iaf när man surfar på telefonen (lååånga annonser i höjd).

Är detta något medvetet som är avsett att bli permanent?

Kommer att bli tvungen att byta över till Brave, näst intill osurfbart.
Citera
2025-04-10, 21:17
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Undrar jag med.
Med tanke på att flashback nyligen fick ekonomiskt stöd på 200k av banhof så borde dom inte behöva lägga till mer reklam.
Citera
2025-04-10, 21:29
Medlem
beaver_ses avatar
Okey ni som klagar, ni läser och diskuterar utan att bidra något ekonomiskt till siten... Sen gnäller ni för att det finns reklam?

Hur tror ni att siten skall drivas för att ni skall kunna skriva av er här utan att betala eller att inte vilja se reklam?
Nån nämnde en större donation, ja det var till utrustning, inte driften av siten.

Varför är en del så gnidna att de vill ha allt gratis och sen bli upprörda över lite reklam. Gen-Z?
Citera
2025-04-10, 21:51
Medlem
Sqrbankens avatar
Märker av reklam, absolut, men inget som stör mig. Sen är jag också från 80-talet och surfar fortfarande 95% av tiden på PC som alla andra OG:ns. Får panik utan mus och tangentbord. Får stroke över mobiltelefonernas gränssnitt. FB är den enda site som jag inte har blockern på förövrigt. Hurra för mig.
Citera
2025-04-11, 00:23
Medlem
SmegmaFris avatar
Tänk så hemskt att Flashback får in lite pengar!
Hoppas dom tjänar bra!
Citera
2025-04-11, 10:18
Medlem
fjollciggs avatar
Jag håller med om att reklamen har blivit mer kännbar. Förr noterade jag knappt annonserna, men de nya syns tydligt. Irriterande ur ett användarperspektiv, men som reklamkund skulle jag jubla!
Citera
2025-04-12, 19:13
Medlem
hazard simpsons avatar
Sponsrat innehåll är extremt irriterande.
Citera
2025-04-18, 00:15
Medlem
Venators avatar
Stör mig inte alls till skillnad mot mycket annan reklam som stoppar upp läsandet. Däremot tycker jag det är riktigt roligt att se att fler och fler välkända och seriösa företag annonserar på Flashback. Bra gjort!
Citera
2025-04-18, 13:42
Moderator
Maviels avatar
Trådar sammanfogade och ämnet flyttas.

Klagomål och kritik --> Flashback
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto