Citat:
Ursprungligen postat av
psychoticbreak
Uppenbarligen är det ingen av er som vet hur man söker. "Vanligt folk" verkar inte ens veta att det existerar mer än 1 sökmotor. Jag använder inte Google av otroligt många skäl, men huvudsakligen för att jag blir blockad av dom då dom tror jag är en bot för att jag använder en vpn. Men det vet ni väl inte heller vad det är. Utöver det så har Googles sökresultat blivit otroligt dåliga dom senaste åren, med länkar till A.I. sammanställda artiklar och träffar som inte är relevanta över huvud taget.
Jag sökte till o med på det felstavade "Novaspykiatris" och fick faktiskt upp den aktuella sidan som träff nr 7 på DuckDuckGo. Tänka sig...att inte ens överväga att kolla stavningen och bara spy ur sig klagomål och gnälla på att man ska "skriva ordentligt" så att man inte fyller en tråd med onödigt tjat när du är en av dom som håller på att "tramsa" är otroligt patetiskt..
Vadå kolla stavningen? Hur fan vet jag hur något stavas som jag inte vet vad det är? Fan hur väck är du egentligen?
Men det du skriver här, hur hjälper det topic? Tala ur skägget istället och skriv ett vettigt inlägg och förklara vad det är.