2021-03-31, 10:17
Medlem
Hej

Jag är 29-år ochg fyller 30 i sommar. Får ca 9000 kr i månaden då jag har aktivitetsersättning. Har Cancer och har ca 1-2 år att leva tror läkaren. Jag arbetade som programmerare länge som är mitt största intresse, jag vill arbeta men jag får/kan inte av läkaren då det är viktigt att jag tar det lugnt osv. Jag programmerar mycket på fritiden och utvecklar webbsidor åt företag dock. Programmering är det bästa jag vet.

Hur som helst, jag skulle behöva låna en mindre summa pengar ca 5 000-10 000 kr och dem flesta företag kräver att man har jobb.

Någon som har något tips på en sida som man kan ta ett snabblån på som jag kommer kunna betala igen nästa månad?

Det är för att betala för mina mediciner + läkarbesök/behandlingar med cellgifter
Citera
2021-03-31, 10:28
Medlem
theshades avatar
Googla på "låna pengar" så ser du vad du har för alternativ.

Det kallas blancolån när du lånar utan säkerhet. Räntan är högre men för så små summor med plan att betala tillbaka så pass snart så bör du inte ha några problem att låna summorna du nämner.

Ursäkta okänsligheten men varför belånar du dig inte lite mer i din situation?

Lite smått skeptisk till sanningshalten i TS. Vem som helst vet hur man lånar pengar och mediciner och cellgifter borde väl gå på högkostandsskyddet?
Citera
2021-03-31, 10:36
Medlem
isbiten123s avatar
Kan du inte låna summan av vän/förälder?
Citera
2021-03-31, 10:59
Medlem
theshades avatar
Efter att ha läst dina övriga inlägg så är jag ganska säker på att du varken har cancer eller behöver pengar till medicin.

Du ska köpa knark för pengarna. Inte ens det borde väl vara speciellt svårt?

Eller är detta möjligen ett patetiskt försök att, på Flashback av alla ställen, försöka snyfta sig till sympatier från någon stackare här som du kan "låna" av istället?

Jag tror att du är en knarkare och bedragare som försöker få gratis pengar av andra flashbackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in