Citat:
Ursprungligen postat av
Gangstah4life92
Inte ens under flIken 'about' går det ens att läsa om vad deras projekt går ut på. De börjar med att på ett simplifierat sätt skriva om det mest grundläggande inom kryptovalutor/blockkedjor, sen när man väl förväntar sig en beskrivning om vad just de vill åstadkomma så tar texten plötsligt slut där.
Kolla själva. Känns helt absurt.
Dom är väldigt fokuserad på användarvänligheten, kollar du noggrannare så hittar du deras whitepaper där man kan läsa mer om deras projekt.
https://www.originprotocol.com/en/whitepaper
Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Oftast går det ut på att försöka sätta fokus på vad folk i "teamet" kan kopplas ihop med för andra kända varumärken, för då blir ju projektet automatiskt legit och nästa raket.
Ju närmare någon är en viktig position i annat stort varumärke, desto lösare är kopplingen till "teamet" (läs: skakat hand på något mingel en gång).
Disclaimer:
Generellt sett alltså. Vem vet, OGN är kanske ett mega corp om 6 månader, men jag är luttrad pga ovan.
Jag tror inte att dom jobbar deltid precis, alla projekt som är legit lägger nog dag och natt for tillfället, men låter som att du hade foredragit ett team från kundsupporten hos microsoft i indien? Alternativt så är grundarna helt irrelevanta for dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
fittslem
Många crypto-experter har Hypat denna coin. Nu pratar jag inte om nån random på flashback utan folk som verkligen har grävt på djupet och den verkar ha potetial. Många investerare och mycket i pipen.
Så jag tror definitivt den har potetial om man är villig att gambla lite på alt-coins. Sen om det flyger återstår att se men det kommer nog gå att tjäna en del om man går in nu och säljer i rätt tid.
Produkten fyller också ett tydligt syfte.
Centralized platforms for music and art often charge incredibly high fees, leaving the creators with a small fraction of the value generated and causing consumers to overpay for goods and experiences. Traditional payment processors also charge significant fees.
Decentralized commerce reduces the power of middlemen and their ability to charge egregious fees. Both buyers and sellers can share in the savings. With OUSD, Origin provides an alternative to high cost payment rails. Ordinary people and businesses can reduce costs and benefit from superior yields provided by OUSD
Någon som fattar, tack.