Citat:
Med dina kommentarer om MGMs utseende deltar du i en macho-mobbningskultur som troligen bidragit till att allt detta skett. Det är det som gör dina uttalanden så osmakliga. Bara en variant av alla haha, han kunde inte få en tjej, men det kan jag!-inlägg.
Din syn är människoföraktande. Och det är särskilt opassande just i en mordtråd.
Din syn är människoföraktande. Och det är särskilt opassande just i en mordtråd.
Tro mig eller inte, men detta är första gången jag kommenterar någons utseende på Flashback, jag fick bara nog av att se ännu ett äckel till man mörda en 18-åring.
Jag kommenterar givetvis inte, som en normal människa, män eller kvinnors utseende i vardagen, jag vet mycket väl att det bidrar till att samhället ser ut som det gör idag, till en viss del.
Såklart så har Philip i sitt liv fått höra att han annorlunda, oattraktiv och kanske konstigt. Vilket kanske har påverkat honom, vad vet vi? Däremot så har Philip också haft flickvänner som han säker tyckt varit 10/10 tjejer, bland annat Elin. Dessa kvinnor han varit med har säkert beundrat honom, gett honom uppmärksamhet och som också tyckt att han varit attraktiv. Jag utgår från att man tycker att ens partner är det.
Men visst, han precis som många andra har fått negativa kommentarer om sitt utseende i sitt liv men han har också fått det motsatta. Uppenbarligen så fick han ju någon form av bekräftelse från Elin, ändå är hon mördad. Kanske för att hon slutade ge honom det han behövde, vi vet inte ännu.
Men jag håller med, det var onödigt att kommentera hans utseende även om jag fortfarande står fast vid vad jag tycker. Han är ett odrägligt svin.