Citat:
Ursprungligen postat av
c.diver
Vilken jävla soppa!! Att ett vapen som tidigare beslagtagits var mordvapnet, har i alla fall inte jag fått till mig!
Frimicklarna verkar vara mer inflytelserika än vad vi tror?
Jehovas har man väl sett som mer extremt. Men kille jag anställde som tekniker och var extremt duktig, bara sa rent ut då vi skulle samla till en som fylde jämt, att han inte kunde vara med på det,
pga att han ver medlem i jehovas vittne.
Att vapnet varit beslagtaget av polisen tidigare framgår inte i fupen utan är en separat historia på nätet.
Men Farhid nämns i förhör och hans kompisar som fixar vapnet och att de är ute i skogen i Bandhagen och provskjuter och de tillverkar ljuddämparen till henne i ett garage mm.
Allt Sara gör är väldigt proffsigt planerat och det är skumt att hon bor hos en polisinformatör innan och får massa råd hur hon ska gå till väga.
Har skrivit det tidigare i tråden. Hade hon inte erkänt hade hon kunnat komma undan med alltihop. Bara en sån grej att hon åker ända till Ölandsbron och slänger vapnet. Det är en rejäl omväg från Knutby och Vaggeryd vid Jönköping där hon bor.
Sen att hon köper helt splitternya skor i en större storlek och använder skoskydd när hon går i snön och tar av dem sen så att inga spår finns inne i Fossmos hus. Sen slänger hon alla kläder och skor. Så även om polisen säkrar fotspår i snön skulle de inte kunna matcha det till några skor som Sara har.