2021-03-29, 01:29
Medlem
Har nån någonsin upplevt allmänt förvirring, typ racing mind med massa tankar på en gång? Har du haft det svårt att kontrollera tankarna och har det lett till att du gjort konstiga saker? Känner du någon annan som haft det så här? Bör jag egentligen vara på ett mentalsjukhus?
Citera
2021-03-29, 01:46
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Har nån någonsin upplevt allmänt förvirring, typ racing mind med massa tankar på en gång? Har du haft det svårt att kontrollera tankarna och har det lett till att du gjort konstiga saker? Känner du någon annan som haft det så här? Bör jag egentligen vara på ett mentalsjukhus?

Ja.. det är mitt normaltillstånd.
Ibland klarnar det, och då undrar jag vad jag sysslar med egentligen.
Men det är inte jobbigt direkt, bara sån man är.

Mina racing minds, handlar oftast om konstruktiva saker, olika planeringar om diverse utföranden.. som till slut bara blir en soppa jag bara inte kan få tyst på.
Då röker jag en holk, sen tystnar huvudet, och tankarna börjar istället gå åt.. hmm vad ska jag äta idag, går det något bra på TV?
Senast redigerad av Pungpuckel 2021-03-29 kl. 01:48.
Citera
2021-03-29, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Ja.. det är mitt normaltillstånd.
Ibland klarnar det, och då undrar jag vad jag sysslar med egentligen.
Men det är inte jobbigt direkt, bara sån man är.

Mina racing minds, handlar oftast om konstruktiva saker, olika planeringar om diverse utföranden.. som till slut bara blir en soppa jag bara inte kan få tyst på.
Då röker jag en holk, sen tystnar huvudet.
Jag går runt i cirklar i mitt hem, snott småsaker från en affär och rakat av mina ögonbryn.
Citera
2021-03-29, 01:50
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Jag går runt i cirklar i mitt hem, snott småsaker från en affär och rakat av mina ögonbryn.

Det låter som en psykos, känner du dig förföljd och sånt?
Citera
2021-03-29, 01:50
Medlem
Kan du berätta mer? Hur mår du annars? Ålder? Allmän hälsa? Använder du droger/akohol? Någon form av diagnos? Hur länge har det varit så här?
Citera
2021-03-29, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det låter som en psykos, känner du dig förföljd och sånt?
Nej, bara förvirrad.
Citera
2021-03-29, 01:53
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Nej, bara förvirrad.

Ta ett bad om du har ett badkar, ett varmt ett så slappnar kroppen av.
Citera
2021-03-29, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Kan du berätta mer? Hur mår du annars? Ålder? Allmän hälsa? Använder du droger/akohol? Någon form av diagnos? Hur länge har det varit så här?
Jag mår okej. Går sällan på toa för jag håller mig konstant. Har till och med lyckats spärra mitt kontantkort så nu kan jag inte köpa mat.
Citera
2021-03-29, 01:59
Medlem
Citat:
Jag mår okej. Går sällan på toa för jag håller mig konstant. Har till och med lyckats spärra mitt kontantkort så nu kan jag inte köpa mat.

Okej du svarade inte direkt på frågorna och jag får en liten känsla av att du trollar. Men om vi bortser från det så tycker jag att du ska kontakta din vårdcentral i morgon.
Förutsatt att du inte är redan inne i psykiatrin.
Citera
2021-03-29, 02:06
Medlem
f30malmos avatar
Låter som en mani eller hypomani.

Är du bipolär?
Citera
2021-03-29, 14:32
Medlem
nonameds avatar
Har dålig impuls kontroller när doseringarna släpper. Dock oftast under berusning av alkohol. Är så van vid någon form av drog i kroppen som dämpar mig så när det inte är på det sättet så är jag så ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in