2021-03-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Förstör? Han spelade fram till målet som visade sig ge 3 poäng. Han har avgjort många matcher för Sverige genom tiderna. Du verkar leva i en alternativ verklighet. Förresten varför skriver du till mig när jag citerade någon annans inlägg?

Han har inte avgjort fler matcher än han förstört.

Menar inte att just Zlatan med sitt spel förstört dem, utan världens sämsta människa Hamrén förstörde dem med sin Zlatanfixering.
Medlem
-Mystics avatar
Minns inte senast jag såg Sverige spela såhär uruselt, blir jävligt svårt att vinna mot dom bättre lagen i gruppen om dom inte skärper sig rejält.
Medlem
Generalanderssons avatar
Kandes som att vi spelade 10 mot 11 i 80 procent av matchen. Kulusevski var totalt osynlig i matchen, hur fan kunde Dejan fa 90+ min pa plan?
2021-03-25, 22:43
Medlem
Mich13s avatar
Vilket otroligt dålig insats rakt igenom. Janne & co ska vara glada att det var Georgien vi mötte, ett lag av litet mer kvalité hade lätt slagit Sverige idag.

Uruselt.
2021-03-25, 22:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Ja, jag förstår inte de optimister som tycker att detta var positivt för oss.

För att vi inte är pessimister som ni. Vi vill gå för seger, o då är kryss bra.
2021-03-25, 22:44
Bannlyst
Kulusevski är inte mogen för att spela på startplats. Sätt Claesson på hans plats med Forsberg på vänster. Kör K. Olsson - Ekdal/Larsson i mitten. Det här håller inte.
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
En skitmatch, men glad att de vann. Hade inte tagit illa upp om det blev 1-1.
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Grekland grejade 1-1 efter straffmål (typiskt). Tror detta kan vara förödande för oss i slutändan.
För Svenskt vidkommande är det resultatet INTE bra. Nu blir vi piskade att ta fler än tre poäng mot Grekerna.
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OttoWallen
Kulusevski var väl ändå sämst på plan ikväll?

Inte i mina ögon. Han hade ändå lite intentioner och halvbra försök framförallt i första halvlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Well played Sir

Mer än man kan säga om Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Styrka i sig att vinna när man spelar ganska tafatt i sin helhet. Bra start med tanke på att Spanien tappar poäng också.
Så du tror att Sverige kan vinna gruppen?
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Han har inte avgjort fler matcher än han förstört.

Menar inte att just Zlatan med sitt spel förstört dem, utan världens sämsta människa Hamrén förstörde dem med sin Zlatanfixering.

Tvek på det. Sverige spelade knappast bättre de åren de spelade utan Zlatan. Håller dock med om att Hamréntiden var bland de sämsta. Zlatan är också gammal så har viss förståelse för de som kritiserar uttagningen av honom. Men sämst är han inte. Allt handlar inte om Zlatan, det är att sticka huvudet i sanden att tro allt är hans fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in