Citat:
Ser inte vad det har med den biten av inlgget att gra.Oftast bryr jag mig inte srskilt mycket om vad folk rent generellt r intresserade av och tnker mycket p. Men det finns vll en del rtt konkreta saker som antagligen skulle gra ganska mngas liv lite bttre om de spenderade lite mer tid p, typ ekonomi. Annars r det vll rtt s individuellt, man fr vll frga en psykolog eller terapeut.
Citat:
Det var ju en rtt konstig tolkning.
Citat:
Och d r ju svaret p frgan som gav upphov till det hr spret, att nej jag tycker inte det r konstigt att folk argumenterar och beter sig konstigt p flashback.
Precis, det r exakt det jag menar, och d jag vrnar om mina medmnniskor och inte vill att det skall vara dumma s prioriterar jag menings- och kunskapsutbyte.
Du skrev att folk inte lngre gick program p gymnasiet, och d vcktes min skepticism och bullshit-radarn ekade.
De jag talar om r de som tydligen finner det s pass intressant att de vill gra filosofiska ponger med den naiva atomteorin.
Du skrev att folk inte lngre gick program p gymnasiet, och d vcktes min skepticism och bullshit-radarn ekade.
De jag talar om r de som tydligen finner det s pass intressant att de vill gra filosofiska ponger med den naiva atomteorin.
Citat:
Bl
Citat:
Grn
Det r ensamt p toppen - men jag ser grna att jag blir tillrttavisad med riktiga argument, och inte fallasier.
Fr min del vill jag grna bli nedtryckt i mina stvlar. Men menls retorik och moralism biter inte p mig.
Men Jag r INTE mnet! Ls rubriken, s lskunnig r du vl nd?
Fr min del vill jag grna bli nedtryckt i mina stvlar. Men menls retorik och moralism biter inte p mig.
Men Jag r INTE mnet! Ls rubriken, s lskunnig r du vl nd?
Citat:
RdGul