• 1
  • 2
2021-03-24, 20:55
Medlem
Ska in i några halvfarliga områden och knyta helt lagliga kontakter men behöver skydd om idioter ska börja jiddra.
Är själv tränad i mma men behöver backup om ifall att.
Tänker inte heller ta med mitt vapen.
Tänkte besöka nån kampsportsklubb och kolla vad största snubben vill ha i timpeng.
Vad är rimligt för några timmar?
200, 500 typ per timma cash?
2021-03-24, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly85
Ska in i några halvfarliga områden och knyta helt lagliga kontakter men behöver skydd om idioter ska börja jiddra.
Tänkte besöka nån kampsportsklubb och kolla vad största snubben vill ha i timpeng.

Kampsportsklubb är fel ställe för denna typen av rekrytering, du behöver någon med låg tröskel till våd, och som bevisföringen har det.

Kampsportare är i regel städade och lugna individer som får utlopp för sina aggressioner på mattan under kontrollerade former.

Du söker givetvis efter en tvättäkta fotbollshuligan!

Full av steroider, starkt våldskapital och låga spärrar, eller en helt avsaknad av spärrar när det hettar till, fotbollshuliganen har dessutom erfarenhet av klassiska gatuslagsmål där alla medel är tillåtna, många års rallarsvingande tillsammans med en råjdkropp ingjuter respekt hos motparten, får du med dig 2-3 råjdberg på 100-120kg så kommer det gå lugnt till.

Givetvis kommer tjänsterna betalas med kontanta medel, här skickas det knappast en faktura, en bunt med rödingar kan nog få med dom, minst 1500 kr per person, antagligen mer, då det krävs en del ekonomiska incitament för att man ska offra en eftermiddag för någon okänd.

Lycka till med rekryteringen!
2021-03-24, 21:07
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly85

500 spänn i timmen för att täcka dig när du träffar farliga människor? Du får nog lägga på en nolla...
2021-03-24, 21:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Kampsportsklubb är fel ställe för denna typen av rekrytering, du behöver någon med låg tröskel till våd, och som bevisföringen har det.

Kampsportare är i regel städade och lugna individer som får utlopp för sina aggressioner på mattan under kontrollerade former.

Du söker givetvis efter en tvättäkta fotbollshuligan!

Full av steroider, starkt våldskapital och låga spärrar, eller en helt avsaknad av spärrar när det hettar till, fotbollshuliganen har dessutom erfarenhet av klassiska gatuslagsmål där alla medel är tillåtna, många års rallarsvingande tillsammans med en råjdkropp ingjuter respekt hos motparten, får du med dig 2-3 råjdberg på 100-120kg så kommer det gå lugnt till.

Givetvis kommer tjänsterna betalas med kontanta medel, här skickas det knappast en faktura, en bunt med rödingar kan nog få med dom, minst 1500 kr per person, antagligen mer, då det krävs en del ekonomiska incitament för att man ska offra en eftermiddag för någon okänd.

Lycka till med rekryteringen!
Man bör hyra riktiga proffs. Hyr man någon huligan eller kriminell så är chansen stor att han visar sig känna dom man träffar på. För att dom suttit på kåken tillsammans. Tro mig, jag vet av erfarenhet.
2021-03-24, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man bör hyra riktiga proffs. Hyr man någon huligan eller kriminell så är chansen stor att han visar sig känna dom man träffar på. För att dom suttit på kåken tillsammans. Tro mig, jag vet av erfarenhet.

Helt riktigt och bra poäng av dig!

Man bör såklart göra sin hemläxa och läsa på om demografin, ska du tex ut till söderort(Sthlm) då är det ingen bra idé att gå till Hammarby huliganer, då är AJKs och DIFs dito bättre
2021-03-24, 21:39
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Ring securitas och hyr två privata vakter för uppdraget om du nu är orolig. Om du själv är mma tränad så kan du väl bara kolla med några kompisar och ge dem 1000kr per gubbe.
2021-03-24, 21:52
Medlem
Vill inte fråga kompisar.
Fått tips om en erfaren judosnubbe stor som ett hus ser ut som Karelin.
Vill inte skada buset bara eventuellt styrkemarkera o bunta ihop. Verkar lovande för 700 timmen.
2021-03-24, 22:04
Medlem
covfefe...s avatar
Mona Sahlins livvakt fick en månadslön om 42 000 kronor, så där någonstans är det nog rimligt att lägga sig
2021-03-24, 22:24
Medlem
Hör av dig till något av jägarkompanierna och kolla om någon vill ha ett extraknäck.
2021-03-24, 23:02
Medlem
Det här måste vara troll? Farliga områden i Sverige? Var är detta? Visst, letar du efter bråk får du det i ”no go-zonerna”, men om du går runt helt casual och har ett ärende är det helt riskfritt att röra sig i alla storstädernas förorter, för jag antar att det är det vi pratar om.
2021-03-24, 23:27
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Det som kommer hända är att du kommer först betala någon som sedan visar sig vara polare med dom du ska träffa. Så när du kommer dit kommer du bli rånad igen.

Om du behöver ställa den här frågan tror jag det är bättre om du låter bli och bara försöker styra över ditt liv i en annan riktning istället.
2021-03-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Mona Sahlins livvakt fick en månadslön om 42 000 kronor, så där någonstans är det nog rimligt att lägga sig
Då ingick väl även i arbetsuppgifterna att han tvingades knulla Mona också. Så egentligen inte så välbetalt som det låter...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in