• 2
  • 3
2021-03-24, 22:37
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodyx
Vad jag har lst s mste du ta 100-150mg+ fr att hamna dr. Kanske inte s ltt att gra av misstag om du hller reda p hur mycket du tar. Har lst mycket tripprapporter och de som hamnar dr tar en ganska stor dos.

Det gr att hamna dr ven om man tar R, det r bara lite svrare. Man kan hamna dr med en gng om man tar en stor startdos men man kan ven hamna dr genom att fylla p.

drog ett halvt gram igr, inget vidare d jag dckade av ganska omgende
Citera
2021-03-25, 01:20
Medlem
slakta.valpars avatar
Du har ju redan ftt svar p dina frgor, men om du vill lsa mer om mnet s lnkar jag de trdarna som behandlar mnet nedan.
Om jag sjlv inte har tillgng till vg s brukar jag anvnda lgga upp linor som r lika stora som en tndsticka. terdosera vad 30-60 minut och nr du snortar s gr det lugnt fr att f effekt snabbare, man kan sga att du ska frska snorta ljudlst. Det finns mnga droger dr man inte fr lika bra effekt om man terdoserar, Ketamin r inte en av dem. Snarare s br ketamin terdoseras, det r en balansgng dr du ska frska hlla dig vck under tiden som du kr.

https://www.flashback.org/p75047362#p75047362
https://www.flashback.org/t1336807p14
Citera
2021-03-25, 08:58
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ja precis! S och R. R r mer antidepressivt och S r mer t det psykedeliska och lttare att k-hola med. Hade visst ftt tag p S men knner att klarar man en riktig usel trip p syra s klarar man vl ketamin.

Fr se om jag gillar det. Knns som att beskrivningen av Ketamin r som ngon form av ngestdmpande som fr en lite mer euforisk. r ofantligt mngas favorit s jag hoppas att jag kommer gilla den!

Ta bara inte fr mycket. Ltt att det kan knnas otckt p fr hga doser.
Citera
2021-03-27, 12:58
Medlem
Det fanns ngra likheter med lsd, men det var en speciell drog. Vldigt rolig! Blir nog faktiskt ikvll igen fast lite mer n igr.
Citera
2021-03-27, 13:09
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag har ftt tag p ketamin men hittar ingen bra information om det enligt mig. Vad kan man frvnta sig? r det likt lsd? Lika jobbigt fr psyket som lsd? r set and setting lika viktigt eller r det bra att snorta och sedan ta det lugnt? Alla information uppskattas!

Nej, det r mer som LSDs mrka kusiner PCP, DXM och lustgas. Ls p mer.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in