Citat:
Det är fantastiskt befriande, bara anamma det så ska du se hur bra du egentligen har det.Shit, hur träffade du henne? För mig är det helt främmande att träffa någon utan att ens försöka, förstår själv inte hur det skulle gå till då jag aldrig upplevt det.
Tack. Ska försöka göra något snällt nu i helgen kanske. Det var faktiskt första gången jag skällde ut en främling. Aldrig gjort någonting liknande förut, måste vara väldigt mycket aggression inom mig.
Btw att sluta att bry sig är faktiskt en ganska skön frihetskänsla. Jag kan faktiskt lägga ner mer fokus på jobbet och plugget och sedan chilla med en pizza här hemma. Låter ganska bra trots allt.
Tack. Ska försöka göra något snällt nu i helgen kanske. Det var faktiskt första gången jag skällde ut en främling. Aldrig gjort någonting liknande förut, måste vara väldigt mycket aggression inom mig.
Btw att sluta att bry sig är faktiskt en ganska skön frihetskänsla. Jag kan faktiskt lägga ner mer fokus på jobbet och plugget och sedan chilla med en pizza här hemma. Låter ganska bra trots allt.

Det var faktiskt Badoo. Jag hade det mest som tidsfördriv, svajpade när jag satt på toaletten i princip. Jag var ute på praktik på en båt då och var nära Tyskland, hon dök upp och jag tänkte att vi säkert aldrig skulle träffas ens (hon bodde i Tysklan) men hon var för söt för att jag inte skulle skriva något. Så jag skrev nåt töntigt bara, sen började vi prata och nu 3.5 år senare kollar vi på lägenheter för att flytta ihop när jag tagit examen.
Jag började plugga när jag var 37, det är väl ett tecken på att det sällan är för sent med något.
Ibland när jag är på humör så ger jag en komplimang till en tant att hon har fin hatt eller något, mest för min egen skull att jag blir glad av att någon annan oväntat blir glad. Men om du provar med någon du absolut inte har någon baktanke om att ligga med, så kanske du får ett mer avslappnat sätt att prata med de du faktiskt vill ligga med. Om inte så har du iallafall gjort några tanter glada i processen