2021-03-19, 16:37
Medlem
Skulle behöva hjälp med att hitta ett program eller iallafall mallar för att kunna göra en annons för kommande bok.

Jag vill kunna visa fram och baksida och något uppslag och detta på en bok där jag digitalt placerat in min tänkta layout. Hoppas någon förstår hur jag menar. Tacksam för alla tips.
Citera
2021-03-19, 16:41
Medlem
Opaques avatar
Om du har Microsoft Office installerat på din kåmpjuter så kan du ev. börja där. Word har många mallar att börja på , om det inte räcker finns det fler att DL:a
Citera
2021-03-19, 16:44
Medlem
Förhoppningsvis har du innehåll i din bok!
Citera
2021-03-19, 18:41
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne69
Skulle behöva hjälp med att hitta ett program eller iallafall mallar för att kunna göra en annons för kommande bok.

Jag vill kunna visa fram och baksida och något uppslag och detta på en bok där jag digitalt placerat in min tänkta layout. Hoppas någon förstår hur jag menar. Tacksam för alla tips.
Adobe InDesign eller Adobe Illustrator är branschstandard.

Spara som PDF innan du skickar iväg det till någon.
Citera
2021-03-21, 10:57
Medlem
Monarscoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne69

Ska annonsen tryckas så föreslår jag att du lämnar bort jobbet till någon kunnig. Det handlar om så mycket mer än hur det ser ut på din skärm. Ska den bara visas skärm kan du typ ta vilket bildprogram som helst
Senast redigerad av Monarscoot 2021-03-21 kl. 11:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in