• 1
  • 2
2006-05-24, 22:33
Medlem
Retrotardeds avatar
Lätt att fixa fitta oavsett community! Det är min erfarenhet iaf.. frågan e hur man ska gå tillväga om man vill ha riktig kärlek.. tro mig, man tröttnar på att bara knulla dem till sist!
Citera
2006-05-24, 22:34
Medlem
Manco Capacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jaha... Där sprack det roliga. Jag hade annars tänkt ladda upp bilder på min röv och på bajs. Kanske göra en bajsalmanacka och med jämna mellanrum fotografera min avföring och lägga upp bilderna tillsammans med en utförlig beskrivning av doft, konsistens och klosettplums.

// Roger P.
Du kan ju alltid starta en bajsblogg? Kanske får napp på någon (kopro)fager dam?
Citera
2006-05-24, 22:45
Medlem
Jomazis avatar
Så här går det till, skrivet i den sk. gästboken alla lunare har:

Hej fin
(tjejen svarar något i stil med vem är du?)
blygsamt svar + ännu en komplimang
(tjejen tackar)
vad ska du göra i helgen???
(tjejen svarar)
Det ska jag med, vi kanske ses !

Sen efter två tre manövrer utanför lunarstorm så
får hon smaka på den saftige.
Citera
2006-05-24, 22:50
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Skulle fan också vilja veta hur man exakt närmar sig tjejer på Lunar? Är det typ "Hej vad söt du är" eller måste man vara mer försiktig och jobba upp sin relation med denne.

Inte försiktigare, men smartare..
Säger du "Hej söt du är" så är du precis som 10000 andra 17 åringar som flyger förbi. Det kräver lite taktik.
Citera
2006-05-24, 22:55
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Vart i stan bor du.Själv så bor jag på norra sidan.
Verkar vara en både intelligent och trevlig tjej skulle vara kul få kontakt med dej och lära känna dej.Så hör av dej kanske vi kan snacka på msn till att börja med.Själv är jag en snäll och go kille som gillar det mesta som gör livet värt att leva.

Ps:väldigt vackra bilder på dej som du har.Gillar ditt vackra ansikte,kramar om dej lite blygt.

Testa med den...
Citera
2006-05-24, 23:37
Medlem
* Skaffa bra ansiktsbild att ha på din sida
* Besök tjejers sidor och hamna i deras besökslogg
* Vänta på att tjejerna skriver till dig efter att de sett din trevliga ansiktsbild
* Slöprata, var inte för påstudsig eller för tråkig
* Be om MSN
* Prata på MSN
* Träffas IRL
* Sätt på

+ Du är originell och inte som alla andra idioter som skriver till henne
+ Det är lättare att få kontakt om tjejen får ta första steget
- Tjejer är lata, de kanske inte orkar skriva till dig även om de tycker att du är snygg
- Risk för att det är bottennappen som skriver till dig, andrahandssorteringen så att säga.
Citera
2006-05-24, 23:57
Medlem
måste testa!
Citera
2006-05-25, 01:45
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomazi
Så här går det till, skrivet i den sk. gästboken alla lunare har:

Hej fin
(tjejen svarar något i stil med vem är du?)
blygsamt svar + ännu en komplimang
(tjejen tackar)
vad ska du göra i helgen???
(tjejen svarar)
Det ska jag med, vi kanske ses !

Sen efter två tre manövrer utanför lunarstorm så
får hon smaka på den saftige.

Funkar varje gång
Citera
2006-05-25, 09:43
Medlem
men alltså.. fattar inte brudarna vad det är man är ute efter om man har typ 0 gästboksinlägg, noll andra polare på lunar utan bara besöker tjejers krypin?
Citera
2006-05-25, 10:41
Medlem
catlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
men alltså.. fattar inte brudarna vad det är man är ute efter om man har typ 0 gästboksinlägg, noll andra polare på lunar utan bara besöker tjejers krypin?

Eftersom tjejer inte kan tänka (förutom min mamma och min syster) så nej, de fattar inte.
Citera
2023-07-02, 12:11
Medlem
Mogaku-sans avatar
Gammal tråd men jag minns att det var många som raggade både tjejer och killar på Lunarstorm.

Jag var vän med en tjej som kallade sig Pumababe och hon skrev aldrig till mig. Självklart så skrev aldrig jag heller till henne och det var väl just det som var själva anledningen till att hon inte skrev något till mig.

Hade varit kul att veta om Facebook idag verkligen fungerar på samma sätt men jag vet också hur många gånger som jag har skrivit till tjejer där och dom har inte ens bemödat sig att läsa och svara tillbaka. Då var det ändå tjejer som länkade till sin Facebook i meddelanden på Tinder. Typ jag heter bla bla... skriv till mig på Messenger istället.

Borde ju ha varit lättare på Lunarstorms tid att hitta någon att skriva med.
Citera
2023-07-02, 12:26
Medlem
Snartfinsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Gammal tråd men jag minns att det var många som raggade både tjejer och killar på Lunarstorm.

Jag var vän med en tjej som kallade sig Pumababe och hon skrev aldrig till mig. Självklart så skrev aldrig jag heller till henne och det var väl just det som var själva anledningen till att hon inte skrev något till mig.

Hade varit kul att veta om Facebook idag verkligen fungerar på samma sätt men jag vet också hur många gånger som jag har skrivit till tjejer där och dom har inte ens bemödat sig att läsa och svara tillbaka. Då var det ändå tjejer som länkade till sin Facebook i meddelanden på Tinder. Typ jag heter bla bla... skriv till mig på Messenger istället.

Borde ju ha varit lättare på Lunarstorms tid att hitta någon att skriva med.

Facebook är ett relativt stängt forum om man inte är med i någon singel grupp eller dylikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in