Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Pyrrolidiner
Vad är det för något? Närmsta jag kommit någon form av resultat hittills har varit ett lösa upp lite standard brunt under omrörning i het vattenbad i något som heter ”licks mj-mix”, avsett för att lösa upp just dina ”favoritörter ” och vapa. Men det brände ju spolen kraftigt. Har verkligen gett heroin ett par st chanser nu, allt mellan 0,5-1g har jag löst upp under omrörning och med lite tillsatt värme i e-juice så att allt löst sig till en genomskinlig vätska. Ser mycket fint ut. Händer inte ett piss när jag röker. Har provat alla möjliga inställningar på vapeapparaten, temperatur, watt, volt. I name it. Men aldrig någon effekt jag kunnat urskilja. Så jag ger upp det nu och kör nästkommande heroinleverans iv om jag inte på något magiskt vis lär mig röka folie innan posten hinner komma imorgon eller så..
Men det måste ju finnas mycket mycket mer som man kan vapa? Tänker mest på att det är smidigt sätt att maskera drogintag om man är ute bland folk, folk tror väl att det är en vanlig ecigg. Skulle otur inträffa och polisen kommer hem så har jag svårt att tänka mig att dom skulle misstänka elciggen med.