2021-03-18, 12:11
Medlem
Hallå alla! Jag har blivit nyfiken på temat knark som knarkas genom elcigg.
Hittills har jag kommit i kontakt med cannabis e=vape, både färdig 0,5ml färdigfylld carts men även som rent destillat för att göra egen vape. Inte så bra erfarenhet av det.

Även hört om heroin i ecigg. Inte fått det att funka riktigt men tar gärna emot era bästa tips och råd!
Citera
2021-03-18, 13:02
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Hallå alla! Jag har blivit nyfiken på temat knark som knarkas genom elcigg.
Hittills har jag kommit i kontakt med cannabis e=vape, både färdig 0,5ml färdigfylld carts men även som rent destillat för att göra egen vape. Inte så bra erfarenhet av det.

Även hört om heroin i ecigg. Inte fått det att funka riktigt men tar gärna emot era bästa tips och råd!

Vet att det går att lösa upp pv analoger i vape olja och det funkade okay ändå... Heroin har jag läst om och ska tydligen vara lite svårare.
Citera
2021-03-18, 14:13
Medlem
SvampDamp.s avatar
Heroin går alldeles utmärkt att vapea!
Citera
2021-03-18, 19:09
Medlem
Byafnasks avatar
DMT har jag prövat i vape
Citera
2021-03-19, 11:16
Medlem
Ni som det ena gick si och det andra så, kan ni inte skriva ner hur ni gjort bara?
Citera
2021-03-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Ni som det ena gick si och det andra så, kan ni inte skriva ner hur ni gjort bara?

DMT vape är fett, roliga sak att ha. Köpte en tank och önskar jag kunde köpa flera. Slut nu, var minst 50 bra trippar i den makalösa mackapären.

Just nu har jag en Delta-8 Vape pen jag köpte i en affär. Man blir faktiskt hög av den, skön liten grej gillar Delta 8 bättre att röka dag tid jämfört med cannabis.
Citera
2021-03-23, 20:21
Medlem
Nkpgisits avatar
Pyrrolidiner
Citera
2021-04-28, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Pyrrolidiner

Vad är det för något? Närmsta jag kommit någon form av resultat hittills har varit ett lösa upp lite standard brunt under omrörning i het vattenbad i något som heter ”licks mj-mix”, avsett för att lösa upp just dina ”favoritörter ” och vapa. Men det brände ju spolen kraftigt. Har verkligen gett heroin ett par st chanser nu, allt mellan 0,5-1g har jag löst upp under omrörning och med lite tillsatt värme i e-juice så att allt löst sig till en genomskinlig vätska. Ser mycket fint ut. Händer inte ett piss när jag röker. Har provat alla möjliga inställningar på vapeapparaten, temperatur, watt, volt. I name it. Men aldrig någon effekt jag kunnat urskilja. Så jag ger upp det nu och kör nästkommande heroinleverans iv om jag inte på något magiskt vis lär mig röka folie innan posten hinner komma imorgon eller så..

Men det måste ju finnas mycket mycket mer som man kan vapa? Tänker mest på att det är smidigt sätt att maskera drogintag om man är ute bland folk, folk tror väl att det är en vanlig ecigg. Skulle otur inträffa och polisen kommer hem så har jag svårt att tänka mig att dom skulle misstänka elciggen med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in