Citat:
Ursprungligen postat av
chloemm
Förväntade mig detta svaret. Det enda dom skriver än kontakta din bank. Vilket jag har gjort. Och inget har kommit in till dom. Brukar det ta flera dygn efter att det är utbetalt från själva binance?
1. Vad jag vet har Binance ingen egen banklicens fortfarande? Så jag antar att du använt nån P2P eller någon partner (annat företag) som du säljer din krypto för pengar, och så gör dem överföringen?
Isåfall har banance 0 med din banköverföring att göra, mer än att dem har listat dessa privatpersoner/företagspartners på sin sida.
2. Ja det brukar ta 2-3 bankdagar när det väl är skickat. Förutsatt att du matat in alla uppgifter korrekt.
3. Det kan vara din bank som sätter käppar i hjulet. Swedbank, Ica och Länsförsäkringar bannar dig och avslutar ditt konto om du någonsin ens tänkt tanken att investera i kryptovalutor. Dem är livrädda för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
gemenerVERSALER
Lugn nu gubben, beställ deras bankkort så slipper du överföra till svennebanan banken dessutom slippa få dem frysta
Jovisst, har man ca 50 usdt så funkar det ju bra. Men beloppgränsen är ganska låg på deras kort. Blir
väldigt omständligt att ta ut stora summor.