2006-05-25, 11:38
Medlem
Jag haller med. Sjukt javla rolig dialog...

-Bandar du det har eller?
- Ja
-Men det ar ju asisktsregistering, det ar ju forbjudet i Sverige, visste du inte det?!
- Vad sager du om det har da: Jag svär trohet mot Adolf Hitler, odödlig ledare för vår ras och det system han står för, HEIL HITLER
-Gor du? Ja, titta inte pa mig, det var ju du som sa det!

Vilken ar den dar spyscenen ClockWork?
Citera
2006-05-25, 11:41
Medlem
milks avatar
Spyscenen är den när Carlos eller vad fan blatten heter går in i ett sjukrum för att se en annan blatte ligga helt sönderslagen på en säng etfter ett slagsmål med rassar...Vad är det han spyr? Mannagrynsgröt?
Citera
2006-05-25, 12:55
Medlem
DesolateWastess avatar
Narrator-rösten i början tar väl ändå priset i allt vad B-film heter.
Citera
2006-05-25, 12:58
Medlem
Ja diggar Sörens kallingar. Alla jag känner har lätt tuchat in en spegelvänd svastika på röven!
Men hela filmen e bara så jävla rolig.
Hela scenen hos snuten (som någon redan citerat) är fan bland de bästa!!!
Citera
2006-05-25, 13:07
Medlem
Jag har sett filmen, tycker inte att man ska tänka så mkt på budskapet och bara njuta av alla roliga skämt från båda hållen.

Som GayMan sa: "Mycket underhållande B-film."
Citera
2006-05-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClockWork Times
Spyscenen på sjukan är en klassisker.

en munfull grönfärgad vispgrädde
Citera
2006-05-25, 14:18
Medlem
Streetfights avatar
Märkte att i början av scenen i tunneln när Kalles polare skriker "kolla småblattarna!" så är Carlos gäng 6 pers. Direkt efter försvinner två personer helt spårlöst. Tror ni att regissören är dum i huvudet och missar en sån grej eller sket han i det?

Annars en jävligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Citera
2006-05-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetfight
Märkte att i början av scenen i tunneln när Kalles polare skriker "kolla småblattarna!" så är Carlos gäng 6 pers. Direkt efter försvinner två personer helt spårlöst. Tror ni att regissören är dum i huvudet och missar en sån grej eller sket han i det?

Annars en jävligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Jag vet inte hur det är för dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom så vet jag att blattar har en jävla förmåga att just försvinna spårlöst när det blir obehagliga situationer. Så det är en helt realistisk scen
Citera
2006-05-25, 16:03
Medlem
Streetfights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla The Kid
Jag vet inte hur det är för dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom så vet jag att blattar har en jävla förmåga att just försvinna spårlöst när det blir obehagliga situationer. Så det är en helt realistisk scen

Hehe, jo så måste det nog vara.
Citera
2006-05-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milla The Kid

Men vadå? han har ju kniv, han tar dem!
Citera
2006-05-25, 20:39
Medlem
Shitzors polares avatar
När de ska in och misshandla blatten i början:

Hayat?

Det skulle han "hajjat" för länge sen att han skulle ge fan ifrån våra svenska brudar!

Det är humor det!
Citera
2006-05-25, 23:11
Medlem
Musketörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzors polare

Det skulle han "hajjat" för länge sen att han skulle ge fan ifrån våra svenska brudar!
...jävla rasförorening

Sören: "Var tror du att du e egentligen, tror du det här rä någon jävla juungel eller?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in