-Bandar du det har eller?
- Ja
-Men det ar ju asisktsregistering, det ar ju forbjudet i Sverige, visste du inte det?!
- Vad sager du om det har da: Jag svr trohet mot Adolf Hitler, oddlig ledare fr vr ras och det system han str fr, HEIL HITLER
-Gor du? Ja, titta inte pa mig, det var ju du som sa det!
Spyscenen r den nr Carlos eller vad fan blatten heter gr in i ett sjukrum fr att se en annan blatte ligga helt snderslagen p en sng etfter ett slagsml med rassar...Vad r det han spyr? Mannagrynsgrt?
Ja diggar Srens kallingar. Alla jag knner har ltt tuchat in en spegelvnd svastika p rven!
Men hela filmen e bara s jvla rolig.
Hela scenen hos snuten (som ngon redan citerat) r fan bland de bsta!!!
Mrkte att i brjan av scenen i tunneln nr Kalles polare skriker "kolla smblattarna!" s r Carlos gng 6 pers. Direkt efter frsvinner tv personer helt sprlst. Tror ni att regissren r dum i huvudet och missar en sn grej eller sket han i det?
Annars en jvligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Mrkte att i brjan av scenen i tunneln nr Kalles polare skriker "kolla smblattarna!" s r Carlos gng 6 pers. Direkt efter frsvinner tv personer helt sprlst. Tror ni att regissren r dum i huvudet och missar en sn grej eller sket han i det?
Annars en jvligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Jag vet inte hur det r fr dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom s vet jag att blattar har en jvla frmga att just frsvinna sprlst nr det blir obehagliga situationer. S det r en helt realistisk scen
Jag vet inte hur det r fr dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom s vet jag att blattar har en jvla frmga att just frsvinna sprlst nr det blir obehagliga situationer. S det r en helt realistisk scen
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!