2006-05-25, 11:38
Medlem
Jag haller med. Sjukt javla rolig dialog...

-Bandar du det har eller?
- Ja
-Men det ar ju asisktsregistering, det ar ju forbjudet i Sverige, visste du inte det?!
- Vad sager du om det har da: Jag svr trohet mot Adolf Hitler, oddlig ledare fr vr ras och det system han str fr, HEIL HITLER
-Gor du? Ja, titta inte pa mig, det var ju du som sa det!

Vilken ar den dar spyscenen ClockWork?
Citera
2006-05-25, 11:41
Medlem
milks avatar
Spyscenen r den nr Carlos eller vad fan blatten heter gr in i ett sjukrum fr att se en annan blatte ligga helt snderslagen p en sng etfter ett slagsml med rassar...Vad r det han spyr? Mannagrynsgrt?
Citera
2006-05-25, 12:55
Medlem
DesolateWastess avatar
Narrator-rsten i brjan tar vl nd priset i allt vad B-film heter.
Citera
2006-05-25, 12:58
Medlem
Ja diggar Srens kallingar. Alla jag knner har ltt tuchat in en spegelvnd svastika p rven!
Men hela filmen e bara s jvla rolig.
Hela scenen hos snuten (som ngon redan citerat) r fan bland de bsta!!!
Citera
2006-05-25, 13:07
Medlem
Jag har sett filmen, tycker inte att man ska tnka s mkt p budskapet och bara njuta av alla roliga skmt frn bda hllen.

Som GayMan sa: "Mycket underhllande B-film."
Citera
2006-05-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClockWork Times
Spyscenen p sjukan r en klassisker.

en munfull grnfrgad vispgrdde
Citera
2006-05-25, 14:18
Medlem
Streetfights avatar
Mrkte att i brjan av scenen i tunneln nr Kalles polare skriker "kolla smblattarna!" s r Carlos gng 6 pers. Direkt efter frsvinner tv personer helt sprlst. Tror ni att regissren r dum i huvudet och missar en sn grej eller sket han i det?

Annars en jvligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Citera
2006-05-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetfight
Mrkte att i brjan av scenen i tunneln nr Kalles polare skriker "kolla smblattarna!" s r Carlos gng 6 pers. Direkt efter frsvinner tv personer helt sprlst. Tror ni att regissren r dum i huvudet och missar en sn grej eller sket han i det?

Annars en jvligt rolig film. (speciellt spyscenen :P )
Jag vet inte hur det r fr dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom s vet jag att blattar har en jvla frmga att just frsvinna sprlst nr det blir obehagliga situationer. S det r en helt realistisk scen
Citera
2006-05-25, 16:03
Medlem
Streetfights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla The Kid
Jag vet inte hur det r fr dig iofs. Men av erfarenheter i min ungdom s vet jag att blattar har en jvla frmga att just frsvinna sprlst nr det blir obehagliga situationer. S det r en helt realistisk scen

Hehe, jo s mste det nog vara.
Citera
2006-05-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milla The Kid

Men vad? han har ju kniv, han tar dem!
Citera
2006-05-25, 20:39
Medlem
Shitzors polares avatar
Nr de ska in och misshandla blatten i brjan:

Hayat?

Det skulle han "hajjat" fr lnge sen att han skulle ge fan ifrn vra svenska brudar!

Det r humor det!
Citera
2006-05-25, 23:11
Medlem
Musketrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzors polare

Det skulle han "hajjat" fr lnge sen att han skulle ge fan ifrn vra svenska brudar!
...jvla rasfrorening

Sren: "Var tror du att du e egentligen, tror du det hr r ngon jvla juungel eller?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in