Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-30, 20:48
Medlem
JointOfStyxs avatar
"var det nått mer eller?"

"nej, det var bra så"

"kolla inte på mig det var du som sa´re"
Citera
2008-12-01, 05:13
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Hur mågna förutom jag är det som vågar ge den 5/5 i betyg och sedan stå för det?

JAG! Den och Sökarna. Så djävla bra rullar för att vara svenska. Såna görs aldrig nuförtiden.

Kult, klassiker och nostalgi!
Citera
2008-12-01, 08:00
Bannlyst
Den är VÄLDIGT underhållande att se på. Den är ju inte så bra, men väldigt rolig.
Citera
2008-12-01, 13:25
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Den är VÄLDIGT underhållande att se på. Den är ju inte så bra, men väldigt rolig.

Bättre bild av Stockholm under 90-talet går ej att få.
Citera
2008-12-03, 00:42
Medlem
Nån som vet vad låten heter http://www.youtube.com/watch?v=xVw8UKQdUYA
precis i början av denna videon när de ligger ner och slafsar. Ni kan ju se hela scenen i filmen.

Så, vad heter låten, nån?
Citera
2008-12-03, 05:41
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mockba
Nån som vet vad låten heter http://www.youtube.com/watch?v=xVw8UKQdUYA
precis i början av denna videon när de ligger ner och slafsar. Ni kan ju se hela scenen i filmen.

Så, vad heter låten, nån?

Det finns en efterlysningstråd i musikforat. Kanske kan testa där? Och fan vad lite man har att gå på. Man hör inte mycket av låten.
Citera
2008-12-03, 05:42
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Bättre bild av Stockholm under 90-talet går ej att få.

Stockholms Vattenfestival!!!!
Citera
2008-12-03, 16:08
Medlem
Ok ska posta där.

Men fan du har väl filmen hemma så kan se ?
Citera
2008-12-03, 16:40
Medlem
Fleggards avatar
Asså citaten är oförglömliga, och Sören är en av de coolaste karaktärerna inom svensk film.

Fast Sökarna tar allt.
Citera
2008-12-21, 17:29
Medlem
Haha

Filmen är ju ändå grymt bra. Tror jag sett den varje dag i en två veckors period nu.

Finns så många fel i den dock. Som att Kalle och hans brorsa ena dagen bor på bottenvåningen (När Sören och brudarna kommer) Men sen andra sekunden bor de i en lägenhet med balkong. Och att Carlos säger till bruden som han lägger sig hos att han är "kompis med larsa, hennes storebrorsa" Men sen när han berättar om grejen för bruden han raggar på säger han att han nåt annat namn och nån helt annans lillasyster.
Citera
2008-12-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Filmen är ju ändå grymt bra. Tror jag sett den varje dag i en två veckors period nu.

Finns så många fel i den dock. Som att Kalle och hans brorsa ena dagen bor på bottenvåningen (När Sören och brudarna kommer) Men sen andra sekunden bor de i en lägenhet med balkong. Och att Carlos säger till bruden som han lägger sig hos att han är "kompis med larsa, hennes storebrorsa" Men sen när han berättar om grejen för bruden han raggar på säger han att han nåt annat namn och nån helt annans lillasyster.

Men när han berättar om det med lillasystern är han ju hög
Citera
2008-12-21, 21:32
Medlem
Ruggieros avatar
Be om ursäkt nuu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem