En skum grej r ju att att brjan ser man sen scen nr de r p bussen, och en inzoomning p Kalle som skriker, men nr man vll gr igenom hela filmen s r han helt wasted p bussen och skriker aldrig?
Nu minns jag vldigt dligt men hon kanske hngde med dem frst och sedan blev de arga nr hon blev ihop med honom istllet och det var drfr de gick och hgg ner honom med yxan.
Nu minns jag vldigt dligt men hon kanske hngde med dem frst och sedan blev de arga nr hon blev ihop med honom istllet och det var drfr de gick och hgg ner honom med yxan.
Hembesket hos den frgade mannen r i brjan av
filmen och den andre bilden r senare i filmen.
Hon spelar vl bara tv olika personer helt enkelt. r nog inte meningen att man ska knna igen henne. Verkar ju inte vara s mnga andra som reflekterat ver att det r samma tjej, och jag har aldrig tnkt p det jag heller.
Sren ja, han r ju frvrigt med i en annan film tillhrande svenska charmiga b-filmer nmligen skarna, d r han heroin-pundare heheh ^^
Mrkligt. Jag har sett Skarna ett gng gnger men har d aldrig lagt mrke till honom. Han tycks inte heller st med i rollistan. Enligt imdb var Johan Svangren/Sren inte med i Skarna.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!