Citat:
Ursprungligen postat av
bea67
Du skrev att du är nykär.är det för att han hade sex med andra i ett år eller för att du fick reda på att han vill att du ska pinka på honom.önskar dig all lycka i livet ...
Reagerade också på det, hon skriver:
Citat:
och det konstigaste är att det känns som att jag måste lära känna honom på nytt. Så mycket jag inte vet om honom.
Så dom har varit tillsammans i 6 år, gifta och hela köret och NU har han visat en helt annan sida, en sida hon inte sett förut hos honom, en mörk sida där han har fetisher han aldrig nämnt och han är helt samvetslöst notoriskt otrogen osv
Och denna stackars människa känner sig nästan nykär?
När hon har fått reda på vilket falskt jävla svin han är så känner hon sig nästan nykär??
Fyfan vad jag tycker synd om människor som råkar ut för dessa svin, sen börja tro att det är DOM SJÄLVA som är problemet? "Har vi för lite sex?" "Är jag för tråkig i sängen?" "Är jag inte nog vacker?" etc etc..
Sen börja gå på terapi och tror att det går att rädda ett förhållande som gått i krasch pga att HAN är ett svin..
En terapeut säger säkert att det går att rädda, tror väl fan det, det är deras jobb att försöka lappa ihop, ni är hans klienter, han får sin lön pga er..
Hade han inte fått betalt utan varit en anhörig så hade han GARANTERAT sagt "det kommer vara tungt men det kommer gå över, lämna honom så kommer du förstå vilket svin han var när du hittar ny"
Att man ens kan döma sig själv när någon varit otrogen visar vilken förnekelse man lever i och hur naiv man är..
Kärleken kan leka med ens huvud rätt ordentligt, man måste kunna tänka rationellt..
Det är inte lätt alla gånger men det är fler än du som tänkt som du och oftast blir det likadant i slutändan för alla..
Har gett dig min synpunkt på det hela, vad nu en anonym människa på internet synpunkter har för vikt.. :P
Men det är ju som sagt ditt liv, dina beslut och du som får ta konsekvensers av det.
Önskar dig iaf all lycka och får hoppas att det inte slutar med ett brustet hjärta..