2021-03-25, 16:07
Medlem
Hur hade du tänkt få tebax tilliten då?????
Dumpa fanskapet, bryt ihop ett tag och träffa någon bättre sedan....
Citera
2021-03-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormbunke37
Det var nog det bästa rådet jag har fått! Tack! När jag tänker så är det en sak, men en helt annan när jag känner efter.

Det trycker du för att det var det ända rådet i tråden som stämmer överens med det beslut du tagit..

Citat:
Ursprungligen postat av Ormbunke37
Kan väl också tillägga lite om någon är intresserad nu när jag vet mer. Han var på olika ”sex”-appar och sidor och letade random folk att ha sex med. Hans Kinks är egentligen inte så udda, tycker jag. Han gillar att bli kissad på och maktspel, typ BDSM och rape-play. Det som har varit konstigt är att jag har en väldigt stark sexdrift men han har typ låtsats som att han är asexuell för att han tyckte det var jobbigt att ha ”vanligt” sex men aldrig mer.

För alla er som är rädda att vi ska skaffa barn som ska ”rädda situationen”, sitt ner i båten! Jag må vara dum, men inte riktigt så dum. Skulle aldrig blanda in en annan människa i detta nu.

Vi har gått till en parterapeut en gång nu, kändes ganska bra. Jag har bestämt mig att ge detta ett försök, som alla redan har märkt. Jag tror att jag kan leva med detta. Nu känns det väldigt annorlunda, och det konstigaste är att det känns som att jag måste lära känna honom på nytt. Så mycket jag inte vet om honom. Det känns nästan som att jag är lite nykär, samtidigt som jag är ledsen såklart. Trodde jag var en sån som lämnade efter något sånt, tydligen inte. Tydligen behöver jag lära känna mig själv med.

Det är inget misstag han har begått utan han har systematiskt lurat och bedragit dig under en lång tid, det han har gjort SKRIKER "dålig individ, håll dig borta".

Du har varit tillsammans med honom i 6år, 1,5år(vad han säger) av dessa har han gått bakom ryggen på dig och knullat med en massa andra tjejer.

Under tiden har ni alltså tom gift er?
Ni har liksom stått i kyrkan och svurit trohet till varandra framför eran släkt under tiden han knullat massa brudar och låtit dom kissa på honom. Han har blåljugit dig rakt upp i ansiktet i kyrkan framför präst, anhöriga och familj?

Det är inget misstag han har begått utan han har systematiskt lurat och bedragit dig under en lång tid.
Hur FAN kan man förlåta någon efter något sådant?
Du måste väl förstå att han inte är en ärlig och bra person? Känns som att han lindat upp dig riktigt bra runt fingret.
Tror tom er parterapeut tänker för sig själv "vilket jävla svin till karl.."
Citera
2021-03-25, 19:42
Medlem
När ni planerade ert bröllop och du lagade en massa god mat till er ..då knulla han runt .....och kom ev hem med någon könssjukdom till dig....lämna honom...livet är kort och allt dåligt som händer finns tyvärr alltid kvar.
..
Citera
2021-03-25, 19:45
Medlem
Du är värd något bättre!!!
Citera
2021-03-25, 22:47
Medlem
Du skrev att du är nykär.är det för att han hade sex med andra i ett år eller för att du fick reda på att han vill att du ska pinka på honom.önskar dig all lycka i livet ...
Citera
2021-03-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Du skrev att du är nykär.är det för att han hade sex med andra i ett år eller för att du fick reda på att han vill att du ska pinka på honom.önskar dig all lycka i livet ...

Reagerade också på det, hon skriver:
Citat:
och det konstigaste är att det känns som att jag måste lära känna honom på nytt. Så mycket jag inte vet om honom.

Så dom har varit tillsammans i 6 år, gifta och hela köret och NU har han visat en helt annan sida, en sida hon inte sett förut hos honom, en mörk sida där han har fetisher han aldrig nämnt och han är helt samvetslöst notoriskt otrogen osv
Och denna stackars människa känner sig nästan nykär?
När hon har fått reda på vilket falskt jävla svin han är så känner hon sig nästan nykär??

Fyfan vad jag tycker synd om människor som råkar ut för dessa svin, sen börja tro att det är DOM SJÄLVA som är problemet? "Har vi för lite sex?" "Är jag för tråkig i sängen?" "Är jag inte nog vacker?" etc etc..
Sen börja gå på terapi och tror att det går att rädda ett förhållande som gått i krasch pga att HAN är ett svin..
En terapeut säger säkert att det går att rädda, tror väl fan det, det är deras jobb att försöka lappa ihop, ni är hans klienter, han får sin lön pga er..
Hade han inte fått betalt utan varit en anhörig så hade han GARANTERAT sagt "det kommer vara tungt men det kommer gå över, lämna honom så kommer du förstå vilket svin han var när du hittar ny"
Att man ens kan döma sig själv när någon varit otrogen visar vilken förnekelse man lever i och hur naiv man är..
Kärleken kan leka med ens huvud rätt ordentligt, man måste kunna tänka rationellt..
Det är inte lätt alla gånger men det är fler än du som tänkt som du och oftast blir det likadant i slutändan för alla..

Har gett dig min synpunkt på det hela, vad nu en anonym människa på internet synpunkter har för vikt.. :P
Men det är ju som sagt ditt liv, dina beslut och du som får ta konsekvensers av det.
Önskar dig iaf all lycka och får hoppas att det inte slutar med ett brustet hjärta..
Citera
2021-03-26, 21:33
Medlem
Vill inte dig illa .men du måste tro på våra råd till dig...han skadar dig...om 10 sitter ðu för som en bitter kvinna...han tycker inte du är tiiräckligt värdefull ...för om han tyckte det så skulle han inte behandla dig som.något som.katten släpat in
Citera
2021-03-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Du är värd något bättre!!!

Nej detta är en ytlig kvinna som inte värderar sig själv högt.

En kvinna värd bättre hade aldrig övervägt att stanna. Att stanna är detsamma som att godta att mannen får ligga runt.
Citera
2021-03-27, 13:37
Medlem
Tycker du verkligen att man behandlar sin älskling på detta sätt ....som.man stått framför prästen och lovat trohet .och som du planerat barn med ...värderar du inte dig själv högre..han vill troligtvis ha dig för tryggheten. Med mat pengar .markservice och någon som avgudar honom trots att han knullar runt och låter folk pinka på honom .och kommer hem med könssjukdomar till dig..
Citera
2021-03-27, 15:21
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tycker du verkligen att man behandlar sin älskling på detta sätt ....som.man stått framför prästen och lovat trohet .och som du planerat barn med ...värderar du inte dig själv högre..han vill troligtvis ha dig för tryggheten. Med mat pengar .markservice och någon som avgudar honom trots att han knullar runt och låter folk pinka på honom .och kommer hem med könssjukdomar till dig..

Låt henne ta det steget själv när chocken släppt.
Då kommer ilskan att ta över istället. Då kommer hon inse att valet och kvalet står att TS måste tänka på sig själv och sin framtid. Förstår att det kan vara jobbigt att lämna någon man har varit tillsammans med i 6 år och tänkt bilda familj.

Sedan har vi inte bakgrund på vad som har hänt mellan dessa. Hon kanske lever i fantasin att det har varit en bra relation men han har upplevt en destruktiv relation där han mått dåligt och behövde en ny verklighet. Vi ser bara TS version av det hela. Otrohet är aldrig ok men vi måste se vad som inträffat på djupet av förhållandet
Citera
2021-03-27, 15:40
Medlem
Klappasäftens avatar
Han har inga kinks han har bara hittat på en ursäkt. Stå upp för dig själv och ditt samvete och gör slut, du kommer bara slösa en massa bortkastad tid på honom när du snarare kunde bygga upp dig själv och din självkänsla eller rentav hittat en mer trogen kille.

Tragiskt att se sådana som TS inte har någon egen värdighet för det kommer ta slut ändå så småningom när han hittat en bättre.
Citera
2021-03-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Han har inga kinks han har bara hittat på en ursäkt. Stå upp för dig själv och ditt samvete och gör slut, du kommer bara slösa en massa bortkastad tid på honom när du snarare kunde bygga upp dig själv och din självkänsla eller rentav hittat en mer trogen kille.

Tragiskt att se sådana som TS inte har någon egen värdighet för det kommer ta slut ändå så småningom när han hittat en bättre.
Ja det är sant. ..hon är lika snäll dum.som.många kvinnor tuvär är ...varför är du så snäll ts...en man skulle aldrig acceptera detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in