2021-03-16, 17:19
Medlem
Har sttt p det sjukaste problem jag ngonsin hrt om.
Allt gr att lsa, sger dem, men tydligen ej detta problemet.

Paypal har brjat med mobilverifiering.
Inga problem tnker ni. Nej, det hade det inte varit heller om det inte hade varit s att jag tvingats byta nummer.

Jag har kvar mitt inlogg p paypal, automatisk inloggning med mejl och lsenord. Kan alla mina svar p skerhetsfrgorna osv.
Men nr jag frsker logga in, vill de att jag ska verifiera via mobilnumret jag inte lngre har.
Och inte finns det ngot stt att komma runt detta heller.
Testade byta lsen fr att se om jag kom runt det. Men nej, samma sak dr.

Ringer man kundtjnst fr man hra "Vi kan tyvrr inte ta emot ditt samtal, prova vr kundtjnst p ntet istllet."

S kollar in kundtjnst p ntet, krvs inlogg - drmed mobilverifiering.

Moment 22.

Hur FAN kommer jag vidare?
Och hur FAN kan idioterna inte ha ett annat alternativ eller lsning p detta problem??
Citera
2021-03-16, 17:43
Medlem
HeddonBorborellos avatar
r man en seris kund s r paypal total omjliga att ha att gra med, tro mig jag stngade mig blodig och gav till slut upp och skapade ett nytt konto s var problemet lst. Det r lttare att vara bedragare n frska gra rtt vid adress/namn/telefonbyte.
Citera
2021-03-16, 17:51
Bannlyst
Paypal r den mest oserisa skittjnsten som finns. De har inte ens en kundtjnst.
Citera
2021-03-17, 00:38
Medlem
Helt vrdelsa r dom. Jag kunde inte logga in. terstllning fungerar inte. Kontakter kundtjnst och dom r s skadade i huvudet att dom inte kan svara p normal vg, utan istllet skickar dom sitt svar till ens inkorg p Paypal som man allts mste logga in p. Sen fick jag p mejlen bara ett meddelande om att dom har svarat och att jag har ftt ett olst meddelande frn deras kundtjnst.

Jag kontaktade kundtjnst p nytt. Jag fick skapa ett nytt rende eftersom jag inte kunde logga in pch inte svara p det gamla mejlet. Jag frklarade mitt problem och att jag inte kan logga in och drfr inte heller ta del av deras respons. Vad gr dom? Jo, samma sak igen naturligtvis. Dom svarade till mitt konto som jag inte kan logga in p, s jag kan inte lsa det. Och en ny pminnelse kommer p min mejl om att jag ska logga in fr att lsa meddelandet frn dom.

Jag blev rtt s sur och terupprepade processen en gng till. Sjlvfallet med samma resultat. S jag vergav skitsidan helt och hllet till slut. Riktigt kundfientliga r dom. Tur att jag inte hade ngot kopplat betaltkort till deras skrptjnst fr d hade jag ftt fortstta att brka med dom i evigheter.
Citera
2021-03-17, 07:16
Medlem
Eeries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Har sttt p det sjukaste problem jag ngonsin hrt om.
Allt gr att lsa, sger dem, men tydligen ej detta problemet.

Paypal har brjat med mobilverifiering.
Inga problem tnker ni. Nej, det hade det inte varit heller om det inte hade varit s att jag tvingats byta nummer.

Jag har kvar mitt inlogg p paypal, automatisk inloggning med mejl och lsenord. Kan alla mina svar p skerhetsfrgorna osv.
Men nr jag frsker logga in, vill de att jag ska verifiera via mobilnumret jag inte lngre har.
Och inte finns det ngot stt att komma runt detta heller.
Testade byta lsen fr att se om jag kom runt det. Men nej, samma sak dr.

Ringer man kundtjnst fr man hra "Vi kan tyvrr inte ta emot ditt samtal, prova vr kundtjnst p ntet istllet."

S kollar in kundtjnst p ntet, krvs inlogg - drmed mobilverifiering.

Moment 22.

Hur FAN kommer jag vidare?
Och hur FAN kan idioterna inte ha ett annat alternativ eller lsning p detta problem??

Jag har exakt samma problem och kom inte heller runt det. Gav helt enkelt upp men det kvittar fr jag har ingen anledning att anvnda paypal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in