Citat:
Ursprungligen postat av
nikson
Man kan inte vräka någon från en lägenhet man äger.
Kort mening, flera fel. Du
äger inte en lägenhet i en brf. Du äger en
andel i en förening. Den har du köpt. I utbyte får du nyttja en lägenhet. Det är därför det heter
bostadsrätt. Läs detta tre gånger och sprid denna grundkunskap.