2021-03-27, 02:49
Medlem
A sger att han skulle lgga sig ned och krama om dem med en l flaska i handen. Enligt andra har han tagit flaskan i hennes underliv d i samma sammanhang som han berttade.
r hon naken mitt i festen? Nr det r flera i rummet? Skulle han ha gjort det d? Varfr var det ingen som sa ngot? Frstr inte.
Citera
2021-03-27, 20:14
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakeens
A sger att han skulle lgga sig ned och krama om dem med en l flaska i handen. Enligt andra har han tagit flaskan i hennes underliv d i samma sammanhang som han berttade.
r hon naken mitt i festen? Nr det r flera i rummet? Skulle han ha gjort det d? Varfr var det ingen som sa ngot? Frstr inte.

Kevin sger ju att han sa ifrn direkt nr Frida sa till. Mste hon vara naken? Den kanske bara stack in i snipigs och tryckte med trosan in liksom? Kanske inte var meningen? Eller s var det de...
Citera
2021-03-29, 22:26
Medlem
Har s svrt fr det hr programmet. Alla hjer det till skyarna men vad handlar det om egentligen?

Nej. Inte fast n. Snarare tvrtom.
Citera
2021-03-29, 23:23
Medlem
Man blir ju lite nyfiken p vem Jonas varit och slickat p 😅
Citera
2021-03-30, 06:27
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmor83
Man blir ju lite nyfiken p vem Jonas varit och slickat p 😅
Antagligen ren fabricering, om det inte finns ngon smygbg. Kevin ger ju helt klart ett bgigt intryck.
Citera
2021-03-31, 16:03
Medlem
Dopys avatar
Ngon Victoria K ska ha varit med/jobbat under Puppet Master och ska enligt sig sjlv inte ftt betalt fr jobbet, enligt Joakim ska hon ha ftt 20 000 kr fr 8 dagars jobb.

Ngon som vet ngot mer om detta?

Jag tror att det r samma Victoria som r med i Big Brother just nu.
Citera
2021-04-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Antagligen ren fabricering, om det inte finns ngon smygbg. Kevin ger ju helt klart ett bgigt intryck.

Jaha! Tnkte mer p skningen jag 🤣
Citera
2021-04-08, 15:09
Medlem
ElectroVoices avatar
Allt detta r fr otydligt.. och inget vger upp till vad Jocke (programledaren) blser upp det till.

Frgar mig sjlv..
Skulle Anton, i ett program med kameror, deltagare etc. utstta sig fr ngon risk av vldtkt eller antastande i SVT produktion? Finns det inte bttre miljer fr detta om de vore hans agenda m tro?

Var personerna pverkade?
Var Anton naken?

Vad knde Frida?
Vad sg Frida eller vad sg hon inte?
Kan man ha missfrsttt ngot?

Vad har Kevin, som vittnade mot Anton fr agenda?
Betuttad av Frida?
Vill han framst som Hero, hja sin egna image och kanske blste upp allt mer?

Tredje vittnet som skrek, kanske drog frhastade slutsatser?
Citera
2021-04-12, 20:29
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Vart spelas det hr in? Vilket slott.. Herrgrd?
Citera
2021-04-14, 20:56
Medlem
Dopys avatar
Nu har det snts ett par avsnitt och denna serie r helt klart en stor flopp. Trkigt mtp hur jocke hypade upp den, man trodde verkligen det skulle vara ngot jtte bra :/
Citera
2021-04-16, 01:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nu har det snts ett par avsnitt och denna serie r helt klart en stor flopp. Trkigt mtp hur jocke hypade upp den, man trodde verkligen det skulle vara ngot jtte bra :/

Flopp tycker jag inte, med rtt deltagare skulle det kunna bli.. Bttre.
Dessa deltagare tyckte jag var flopp men inte programiden.

Husby steri i Sderkping r det ju sklart var bara se p eftertexten. 🙂Vackert stlle 👍
Citera
2021-04-19, 02:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Flopp tycker jag inte, med rtt deltagare skulle det kunna bli.. Bttre.
Dessa deltagare tyckte jag var flopp men inte programiden.

Husby steri i Sderkping r det ju sklart var bara se p eftertexten. 🙂Vackert stlle 👍
Tycker tvrt om, gillar att det r nya mnniskor man aldrig sett frut. I PH, BB, Ex on the beach, osv r det samma deltagare om och om igen, jag var positiv till jockes program eftersom det var helt nya deltagare man inte sett frut.
Det r programidn som r en flopp.

Men eftersom du verkar vara ett jocke fan och lskar exakt allt han gr s blir det svrt att diskutera med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in