• 2
  • 3
2006-07-22, 19:59
Medlem
Dxm AT är verkligen det hemskaste som kan hända måste jag påstå.
Jag hade kört under 2 dagar 3250mg, något som jag inte riktigt visste hur mycket det var under tiden utan det kom jag på efter trippandet att det var helt sjukt mycket, förstår inte själv hur jag kunde överleva detta men jag har varit ganska motståndskraftig när det gäller det mesta jag testat.
Hade hemma ett 100-pack med dom o bara fortsatte mata i mig dom o befann mig i en helt annan dimension och visste inte alls var jag var. Mina vänner som närvarade fattade inte om jag verkligen levde eller om jag va död och jag fortsatte bara slänga i mig fler hela tiden dum som jag var. Och som ni förstår så var det 13st 250mg tabs som jag hade fått i mig o jag vet att det inte va någon annan som tagit eftersom dom var livrädda när dom såg mig och tog dom tillslut ifrån mig och tur var nog det.

Efter detta fick jag en AT som heter duga den varade i 5 DAGAR under andra AT dagen så ringde dom tillochmed giftcentralen eftersom jag vägrade åka till akuten när jag låg här hemma och hade kramper och ryckningar i hela kroppen och jag verkligen trodde att jag skulle dö. resten av dagarna bestod av ett rent helvete o man undrade om det hade varit värt att dö istället för att gå igenom all denna skiten.
Citera
2006-07-23, 12:00
Medlem
Känner igen det du pratat om... Att man inte kan pissa händer mig ofta på större mängder.. sen känner man sig så grymt sliten efter att varit vaken under natten o varit grymt snurrig hela natten.
Sen smaken i munnen om man spyr.. fyfan. brukar inte vilja fortsätta käka dxm om ja spyr för smaken sätter sig i halsen o den kommer upp hela tiden..
Men har inte fått sån där AT än iallafall.. o får hoppas man har benso o röka till hands ifall de kommer en sån.
Citera
2006-07-23, 13:19
Medlem
smärtpatients avatar
Fan. att folk inte fattar att DXM är skit. Det är säkert trevligt och allt det där. Men är det psykedelia ni är ute efter, käka riktig psykedelia som är praktiskt taget ofarlig. Istället för en frätande diccosiativ skitdrog. Vill ni ha dissosiativer så kör på lustgas. Sorry, no offence man, men DXM ska brukas sällan om ens alls.
Fan soft psykedelia eller dissociativa droger ska inte ge någon AT. De ska ge ett härligt afterglow på uppåt månader och år om man tar en ordentlig tripp. Tanken är att man ska må bra efteråt, inte dåligt.

Det finns så mycket bättre droger ute i världen. Var rädda om era kroppar även om ni råpundar. Hoppas det går bättre för dig och att du inte får några bestående hjärnskador.
Citera
2006-07-23, 16:28
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuCkEd_Up_DuCk
Dxm AT är verkligen det hemskaste som kan hända måste jag påstå.
Jag hade kört under 2 dagar 3250mg, något som jag inte riktigt visste hur mycket det var under tiden utan det kom jag på efter trippandet att det var helt sjukt mycket, förstår inte själv hur jag kunde överleva detta men jag har varit ganska motståndskraftig när det gäller det mesta jag testat.
Hade hemma ett 100-pack med dom o bara fortsatte mata i mig dom o befann mig i en helt annan dimension och visste inte alls var jag var. Mina vänner som närvarade fattade inte om jag verkligen levde eller om jag va död och jag fortsatte bara slänga i mig fler hela tiden dum som jag var. Och som ni förstår så var det 13st 250mg tabs som jag hade fått i mig o jag vet att det inte va någon annan som tagit eftersom dom var livrädda när dom såg mig och tog dom tillslut ifrån mig och tur var nog det.

Efter detta fick jag en AT som heter duga den varade i 5 DAGAR under andra AT dagen så ringde dom tillochmed giftcentralen eftersom jag vägrade åka till akuten när jag låg här hemma och hade kramper och ryckningar i hela kroppen och jag verkligen trodde att jag skulle dö. resten av dagarna bestod av ett rent helvete o man undrade om det hade varit värt att dö istället för att gå igenom all denna skiten.

shit allså jag trodde inte det gick att må sämre än jag gjorde då.
hade nog velat ta livet av mej om jag fått uthärda 5 dagars at men du måste vart nära och dö med för redan vid 8 tabs och över börjar det ju blir riktigt farligt.
Citera
2006-07-23, 16:30
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
Fan. att folk inte fattar att DXM är skit. Det är säkert trevligt och allt det där. Men är det psykedelia ni är ute efter, käka riktig psykedelia som är praktiskt taget ofarlig. Istället för en frätande diccosiativ skitdrog. Vill ni ha dissosiativer så kör på lustgas. Sorry, no offence man, men DXM ska brukas sällan om ens alls.
Fan soft psykedelia eller dissociativa droger ska inte ge någon AT. De ska ge ett härligt afterglow på uppåt månader och år om man tar en ordentlig tripp. Tanken är att man ska må bra efteråt, inte dåligt.

Det finns så mycket bättre droger ute i världen. Var rädda om era kroppar även om ni råpundar. Hoppas det går bättre för dig och att du inte får några bestående hjärnskador.

Jag har tagit de flesta riktiga psykadelia och det är inte ens i närheten samma rus som dxm trots att jag tagit rejäla trippar.
DXM ger ett helt annorlunda rus än psykadeliska droger, det är synd att man ska må så jävligt efteråt bara fast på ett sätt e det ju bra med så man inte tar DXM varje dag...
Ketamine e annars mycke mildare och ger ingen at, men det e dyrt och förbannat svårt att få tag i.
Citera
2006-07-23, 17:30
Medlem
smärtpatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Jag har tagit de flesta riktiga psykadelia och det är inte ens i närheten samma rus som dxm trots att jag tagit rejäla trippar.
DXM ger ett helt annorlunda rus än psykadeliska droger, det är synd att man ska må så jävligt efteråt bara fast på ett sätt e det ju bra med så man inte tar DXM varje dag...
Ketamine e annars mycke mildare och ger ingen at, men det e dyrt och förbannat svårt att få tag i.

Men ketamin kan man också bli beroende av. DXM och Ketamin är ju dissociativa droger och ingen psykedelia. Båda kan vara skadliga/är skadliga. Båda kan man överdosera. Testa ordentliga trippar tillsammans med lustgas istället är mitt råd, så kommer du hålla mycket längre och må mycket bättre. I all välmening
Citera
2006-07-23, 18:06
Medlem
Bullsquids avatar
jo det har jag åxå gjort men det är i stort sett omöjligt att fixa trippar i min stad, DXM är billigt och lättillgängligt.
Citera
2006-07-23, 18:47
Medlem
smärtpatients avatar
Odla svamp och kaktus, morning glory och hbws?
Citera
2006-10-24, 09:26
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
Odla svamp och kaktus, morning glory och hbws?

Now where talkin'
Citera
2006-10-24, 10:44
Medlem
Jo det är värst när man använder under en längre period. Jag gick en hel vecka på dxm (750-1500mg per natt) man var helt cp efter det, som en robot. När man prata kom orden ut sluddrig och man var helt skakig. Saker och ting såg konstig ut också; när jag tittade på mig själv i spegeln utan skjorta såg kroppen förjävligt ut - inte minst för att jag åt dåligt. Tog omkring 3-4 dagar innan det kändes bra igen.

Men jag tycker ändå att allt fara omkring DXM är så overdone. Det är inte så värst farligt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in