2023-03-14, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är bra att sånt här uppdagas så att sugardating kan få ett slut.

Sugardating och liknande kommer ju aldrig att ta slut.
Det ändrar ju bara form ibland.

Ta exempelvis ett par som gifter sig.
Hon blir hemmafru, och blir försörjd av mannen, som även bjuder henne på resor m.m. I gengäld så förväntas det av henne att hon ställer upp på sex då, och då.
Citera
2023-03-14, 15:47
Medlem
Nu är inte detta långt ut i skogen utan i utkanten av ett samhälle

Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Jag läste i någon av alla artiklar som florerar om det här, att de kvinnor som varit i kontakt med honom (uppenbarligen) inte fått betalt heller.

Det blir nu ännu svårare att förstå, de ska träffa en "sugardaddy", för första (antar jag) gången, det har ännu inte instigerats och utvecklats någon "sugar" relation, allt är baserat på online-konversation.

De bestämmer sig för att åka till tjottahejti (stavas det så?) och träffa gubben i skogen, ingen cash på kontot, ingen aning om vad det är för en filur, och långt ifrån stadens vimmel och trygghet, helt ensamma.

Jag vet inte... Köpte en gång ett teleskop på annons (höll på med astronomi som hobby ett tag) i en stad jag aldrig varit, åkte dit och skulle träffa snubben i ett sumpigt jädra höghusområde i utkanten av staden, med 700 euro i fickan cash, kändes inte helt tryggt heller, MEN, jag var inte ensam, och jag hade min mobil i handen hela tiden redo att kuta och ringa farbror blå om det skulle behövas, tills jag insåg att det bara var en frånskild vanlig snubbe som precis som jag råkade vara en smula nördig.
Citera
2023-03-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Ingen sympati för dessa kvinnor.

Förvånad över hur unga kvinnor med framtiden för sig fastnar för en solariebrun gubbslusk som ser ut som en föråldrad hulken
Citera
2023-03-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Sugardating och liknande kommer ju aldrig att ta slut.
Det ändrar ju bara form ibland.

Ta exempelvis ett par som gifter sig.
Hon blir hemmafru, och blir försörjd av mannen, som även bjuder henne på resor m.m. I gengäld så förväntas det av henne att hon ställer upp på sex då, och då.

Vilka par lever så menar du?
Citera
2023-03-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flema
Jo men killen har ju lovat exklusiva resor i europa och världen. Om du jämför champs elysee med detta så är huset mit i skogen och väldigt långt från en grodlårsrestaurant med utsikt över rifeltornet
Citera
2023-03-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Det är inte luddigt för den som kan juridik. Att ”lura till sig” sex genom att uppge en felaktig ålder eller ett mer statusfyllt yrke anses inte vara våldtäkt enligt litteraturen.
Herregud var ju standard när man va ute i svängen. Vid förfedten diskuterades ofta om gänget va börsmäklare ikväll.
Citera
2023-03-14, 17:54
Bannlyst
16 kvinnor berättar för SVT att de också blivit utsatta för övergrepp eller lurade av den nu dömde sugardaddyn. Men till skillnad från offren i domen mot honom har ingen av tjejerna SVT fått tag på haft kontakt med polisen.

– Vi hittade dem inte, säger åklagare Barbro Brännlund som var förundersökningsledare.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ttade-inte-dem
Citera
2023-03-14, 18:10
Medlem
goofers avatar
Vilken bisarr historia, en avdankad bodybuilder lurar ofagra kvinnor (ja inte var de vackra iallafall de två som synts på tv) till rikedom och flärd men det blev ett rejält nerköp.

Det här är bara förtäckt prostitution, de som "sugerdatar" män är inget annat en rena prostituerad, det är helt införstått att det ingår sex i avtalet.

Nu har norrmannen inte fullgjort sin del av avtalet och borde därmed dömas för bedrägeri.

Väntar på den gode Oisins analys av det hela.
Citera
2023-03-14, 18:53
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flema

Det var symboliskt menat, liksom Värmland på första ”dejten”…
Citera
2023-03-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Det var symboliskt menat, liksom Värmland på första ”dejten”…
exakt första daten i värmland i utkanten av en by (stad?) sedan gemensam resa med privatflyg till paris. om det ända varit svennis de huggit pa??
Citera
2023-03-14, 20:27
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidArlig123
Flera har han utsatt för hemska saker där han tvingat dem att ta av sig sina kläder, förnedrat dem och sedan varit våldsam mot dem och utsatt dem för grova sexuella övergrepp. Och det gäller även tjejer under 18 år. Det visar sig att de tjejer som inte har sex med gubben frivilligt har han våldtagit helt skoningslöst. För att dagen efter dumpa dem på stationen så att de livrädda, chockerade, förnedrade och våldtagna får ta tåget hem igen. ]

Å va hemskt!
utöver våldtäkterna, vad utsatte han dom för? hur förnedrade han dom?
Senast redigerad av RickRozay 2023-03-14 kl. 20:39.
Citera
2023-03-14, 21:45
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Å va hemskt!
utöver våldtäkterna, vad utsatte han dom för? hur förnedrade han dom?

Helt vanlig sex. In & ut. Stånk & stön. 5-20 min intimitet. Sedan tack & hej.

Den sk förnedringen låg i den uteblivna betalningen, vilket bevisar hur farlig en "utsatt" kvinna faktiskt kan vara.

Hade de fått sina utlovade pengar så hade allt varit frid & fröjd samtidigt som nästa besök planerades in i glädjeflickornas kalendrar, ett nytt besök där den vaginala stimulansen av penis skulle manifesteras i utbyte av pengar på kontot. Men nu fick inte alla kvinnor sina utlovade pengar. Då var det helt plötsligt inte roligt att använda fittan som redskap längre och det sexuella samtycket blev omedelbart synonymt med våldtäkt.

Den här världen är skev, vän. Mycket skev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in