• 8
  • 9
2021-03-15, 16:01
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sappalot
Jag har redan köpt en e-bok på svenska grammatik som jag behöver läsa genom. Lustig nog nästan alla vill inte göra återkoppling eller intervjuver. Men det har hänt att folk försöker rekrytera mig men jag neka eftersom jag sakna kvalifikationer för det.

Jag har lagt några av mina projekt på Github men eftersom jag vill inte visa upp min personliga info på Flashback, lägger jag upp projekter på Githlab så länge. https://gitlab.com/users/sappalot/projects

Jag fundera på kolla annat typ av git eftersom Githlab verkar vara rätt jobbig att arbeta med, plus verkar den ogilla php.
Kör azure devops, det är gratis. Du behöver inte ha ett publikt oss-repo...
Citera
2021-03-15, 19:59
Medlem
Rysk-Bots avatar
Antagligen för att du heter något som Hassan Ashmet och även stavar och uttrycker dig som en sådan. Inte så attraktivt för arbetsgivare sorry.
Citera
2021-03-16, 08:23
Medlem
OrangePicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sappalot
Jag har redan köpt en e-bok på svenska grammatik som jag behöver läsa genom. Lustig nog nästan alla vill inte göra återkoppling eller intervjuver. Men det har hänt att folk försöker rekrytera mig men jag neka eftersom jag sakna kvalifikationer för det.

Jag har lagt några av mina projekt på Github men eftersom jag vill inte visa upp min personliga info på Flashback, lägger jag upp projekter på Githlab så länge. https://gitlab.com/users/sappalot/projects

Jag fundera på kolla annat typ av git eftersom Githlab verkar vara rätt jobbig att arbeta med, plus verkar den ogilla php.

Alltså det viktiga är att ansökan ser bra ut, framförallt om du inte har någon uppenbar anledning till att svenskan ser ut som den gör (nyanländ eller liknande). För själva jobbet är det skitsamma så lägg inte allt för mycket tid på det.
Citera
2023-02-09, 00:04
Medlem
DrDoaks avatar
TS stavar som en jävla kratta. Jag vill inte vara elak, men om du stavar så här kasst så undrar jag hur du kodar, kanske att en bra IDE kan hjälpa till lite. Däremot hur du dokumenterar kan jag bara föreställa mig...
Senast redigerad av DrDoak 2023-02-09 kl. 00:04. Anledning: ändring
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in