2021-03-13, 23:06
Medlem
Van Nostrands avatar
Förekommer en del nedsättande kommentarer i mellotråden. Men omdömena generellt på flasshback är ju positiva. Helt uppenbart är han en osedvanlig talang. Enorm röst. Äger scenen. Verkar sympatisk och positiv.
Citera
2021-03-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Är det bara jag som tycker att han påminner om Dr Alban? Dom skulle lätt tas för att vara far och son. Nu är ju Albanen från Nigeria och Tusse är från Kongo så det spricker...

Ja, tycker också de är väldigt lika.
Citera
2021-03-13, 23:08
Medlem
Tycker att han försöker låta för mycket som the weeknd, inte direkt originell
Citera
2021-03-13, 23:19
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
I vilken tråd har han fått "hat", idoltråden? Att molly sanden, zara larsson får det kan tänkas, men tusse? Alldeles för harmlös, är han verkligen ensamkommande? Måste typ kommit innan han var tonåring, med tanke på svenskan. Ja, ngt androgynt över honom, bög?

Kolla den allmänna tråden för Melodifestivalen här på Flashback.

Finns det något skvaller om Tussen. Någon sa att han är adopterad. Blev han adopterad som barn under tonåren eller tonåring? Om han nu är adopterad.

Om Tussen fortsätter vara Tusse och inte bli som andra kändisar här i Sverige ser jag inget större problem. Låt bli att bli en hatare som andra kändisar.
Citera
2021-03-13, 23:42
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Jag har träffat Tusse. Riktigt fin kille faktiskt. Han är go och snäll, genuint. Alla som träffar honom gillar honom.
Citera
2021-03-13, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Vad vet vi om denne Mello aktuelle Tusse?
Enligt han själv är hatet stort mot han här på Flashback.
Han säger oxå att ha gogglar sig själv 5 ggr om dagen

Som jag ser det så begär han att få en egen tråd.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-ar-inte-okej

Finns det bevis att han verkligen har flytt i ett krig och Sverige var första landet att komma till? Lukta lite lögner och propaganda där i Aftonbladet artikeln.

Varför flyr man ifrån Kongo till Sverige? När det finns massor med stater i Afrika där man kan få skydd.

Tusse är dessutom ett kattnamn. Men negrer kanske använder kattnamn också.
Senast redigerad av 53280 2021-03-13 kl. 23:49.
Citera
2021-03-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Kolla den allmänna tråden för Melodifestivalen här på Flashback.

Finns det något skvaller om Tussen. Någon sa att han är adopterad. Blev han adopterad som barn under tonåren eller tonåring? Om han nu är adopterad.

Om Tussen fortsätter vara Tusse och inte bli som andra kändisar här i Sverige ser jag inget större problem. Låt bli att bli en hatare som andra kändisar.
Sannolikt att han är adopterad då han inte är född i Sverige utan i Kongo-Kinshasa.
Citera
2021-03-13, 23:49
Avstängd
Glossuss avatar
Är inte Tusse en tjej? Tycker de runda skinkorna skvallrar om det..
Citera
2021-03-13, 23:50
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Tråkigt bara att Tusse har blivit indoktrinerad att stödja marxist- och rasistorganisationen BLM Sweden:

https://www.instagram.com/stories/hi...0200871/?hl=sv
Citera
2021-03-13, 23:51
Medlem
Tillbakablickens avatar
I och med att Tusse antagligen kommer hitta hit förr eller senare... Grattis som fan till vinsten i Mello ikväll och kom ihåg att den anonyma, lågbegåvade minoritet som yttrar sig bland annat här på Flashback är just det; En minoritet.
Citera
2021-03-13, 23:52
Medlem
Fin låt ändå. Låt det stanna där.... Snälla.
Citera
2021-03-13, 23:52
Medlem
Jag var så jävla negativt inställd till Tusse innan jag såg honom ikväll. Men vilken lirare!

Musiken kan man väl tycka vad man vill om, men som person verkar han helt underbar!

Aldrig sett ett mer genuint och äkta "eftersnack" som man fick se efter Mello var slut.

Han var rolig, bjöd på sig själv, försökte inte spela något spel, han var fucking äkta!

Det är sällan man ser något äkta i dessa sammanhang, men han var äkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in